کد خبر: ۲۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 02
ویروس کرونا همچنان در چین قربانی می‌گیرد. از آنجاییکه هنوز درمان قطعی برای این بیماری پیدا شده، فعالیت مردم عادی و شرکت‌ها در چین با هاله‌ای از ابهام روبه‌رو است. بسیاری از کشورها و کمپانی‌های بزرگ از شهروندان و کارمندان خود خواسته‌اند از سفر غیرضروری به چین خودداری کنند. حتی پرواز به چین و ورود مسافران از چین در بسیاری از کشورها با ممنوعیت همراه شده است. حالا اپل بیانیه‌ای کوتاه صادر کرده و در آن اعلام کرده است که کلیه فروشگاه‌های حضوری و دفاتر این شرکت در کشور چین تا هفته آینده، 9 فوریه (20 بهمن) تعطیل خواهد بود.
به گزارش آی تابناک : ویروس کرونا همچنان در چین قربانی می‌گیرد. از آنجاییکه هنوز درمان قطعی برای این بیماری پیدا شده، فعالیت مردم عادی و شرکت‌ها در چین با هاله‌ای از ابهام روبه‌رو است. بسیاری از کشورها و کمپانی‌های بزرگ از شهروندان و کارمندان خود خواسته‌اند از سفر غیرضروری به چین خودداری کنند. حتی پرواز به چین و ورود مسافران از چین در بسیاری از کشورها با ممنوعیت همراه شده است. حالا اپل بیانیه‌ای کوتاه صادر کرده و در آن اعلام کرده است که کلیه فروشگاه‌های حضوری  و دفاتر این شرکت در کشور چین تا هفته آینده، 9 فوریه (20 بهمن) تعطیل خواهد بود.

این اقدام اپل با تمرکز بر احتیاط بیشتر و براساس آخرین توصیه‌های متخصصین بهداشت، با هدف محدود کردن انتشار بیماری و جلوگیری از در معرض قرار دادن کارمندان شرکت در شیوع ویروس کرونا است که به‌طور فزاینده‌ای در دو ماه گذشته چین و جهان را نگران کرده است.

فروشگاه‌های اینترنتی اپل در چین همچنان باز است

با این حال، اپل اعلام کرده است که فروشگاه‌های اینترنتی آنها در چین همچنان باز است و به فعالیت خود ادامه خواهد داد. پیش از این اعلام شده بود که وضعیت ناشی از کرونا ویروس ممکن است در تولید گوشی مورد انتظار بعدی اپل، یعنی آیفون 9 و ایرپادزهای این شرکت وقفه ایجاد کند. اما شریک اصلی اپل در چین، Foxconn پس از این شایعات اعلام کرد که این موضوع صحت ندارد و آنها به تعهدات خود مبنی بر تولید جهانی ادامه خواهند داد.

گفته می‌شود که گوشی آیفون 9 اپل به مرحله تولید آزمایشی رفته است و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، با معرفی این دستگاه در ماه مارچ، 30 میلیون دستگاه از آن روانه بازار خواهد شد.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار