کد خبر: ۲۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 02
کنسول بازی «نینتندو سوئیچ» این روزها به مرکز توجهات مبدل شده است؛ این کنسول هیبریدی که به فروش بسیار بالای بیش از 52 میلیون دستگاه رسیده است، از سویی به دلیل ضعف «جوی کان دریفت» ها و از سوی دیگر به دلیل انتشار کنسول جدید Switch بسیار خبرساز شده است.
به گزارش آی تابناک : کنسول بازی «نینتندو سوئیچ» این روزها به مرکز توجهات مبدل شده است؛ این کنسول هیبریدی که به فروش بسیار بالای بیش از 52 میلیون دستگاه رسیده است، از سویی به دلیل ضعف «جوی کان دریفت» ها و از سوی دیگر به دلیل انتشار کنسول جدید Switch بسیار خبرساز شده است. آیا یک کنسول قدرتمند دیگر برای رقابت با پلی استیشن و ایکس باکس به زودی روانه بازار خواهد شد؟

می دانیم که کنسول‌های نسل نهم، از جمله PlayStation 5 و Xbox Series X در اواخر امسال روانه بازار خواهند شد. از مدت‌ها پیش، بحث در مورد عرضه یک کنسول جدید از سوی نینتندو، موسوم به Switch Pro در جریان بود. کنسول بازی Switch Pro به مراتب قوی و سریع‌تر از کنسول فعلی بوده و از تراشه پردازشی NVIDIA Volta بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که نینتندو مشکل جوی کان دریفت را در این کنسول رفع خواهد کرد.

Digitimes به تازگی ادعا کرده بود که کنسول بازی Switch Pro در سه ماهه نخست سال 2020 وارد تولید انبوه خواهد شد؛ در نتیجه به زمان عرضه رسمی آن نزدیک شده‌ایم. Wccftech نیز مهر تاییدی بر استفاده‌ی Wccftech از تراشه NVIDIA Volta زده بود. تمام شایعات حاکی از آن بود که Switch Pro به زودی وارد بازارهای جهانی خواهد شد. کنسول نینتندو سوئیچ برای اولین بار در سال 2017 وارد بازار شد.

nin-02.jpg

علی رغم تمام مشکلات، این کنسول به یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی جهان مبدل شده و تا کنون از نظر مقام فروش، در رتبه دوم پس از Wii قرار دارد. نسخه Pro از سخت افزاری قدرتمندتر بهره می‌برد که کار توسعه دهندگان بازی را برای ارائه بازی‌هایی نظیر Metro راحت خواهد کرد. با این وجود مدیر عامل نینتندو، آقای Takashi Mochizuki به تازگی اعلام کرده است که به این زودی‌ها خبری از کنسول جدید Switch Pro نخواهد بود. به نظر می‌رسد که نینتندو یک هدف ویژه را در سر داشته باشد.

nintendo-switch-01.jpg

به احتمال بسیار زیاد، نینتندو در انتظار معرفی کنسول پلی استیشن 5 و یا عرضه کنسول‌های نسل نهم به بازار است؛ این شرکت خواهان رقابت با بزرگان این حوزه بوده و به احتمال بسیار زیاد، Switch Pro را برای عرضه در بازه زمانی مشابه با کنسول‌های نسل نهم نگه داشته است. دومین سناریو حاکی از آن است که نینتندو و انویدیا در حال کار بر روی تولید یک تراشه سفارشی برای کنسول جدید هستند که مراحل طراحی آن هنوز به اتمام نرسیده است. همچنین احتمال پشتیبانی Switch Pro از بازی‌های 4K نیز وجود خواهد داشت.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار