کد خبر: ۲۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 01
پس از تغییر رویه نام‌گذاری در پرچمداران سال 2020 سامسونگ قصد دارد حتی ساختار سخت‌افزاری آنها را نیز نسبت به سالیان گذشته تغییر دهد. اطلاعات جدیدی که از بنچمارک‌های این سه دستگاه منتشر شده به ما می‌گویند که باید با دیدی متفاوت به این سه دستگاه نگاه کنیم.
به گزارش آی تابناک : پس از تغییر رویه نام‌گذاری در پرچمداران سال 2020 سامسونگ قصد دارد حتی ساختار سخت‌افزاری آنها را نیز نسبت به سالیان گذشته تغییر دهد. اطلاعات جدیدی که از بنچمارک‌های این سه دستگاه منتشر شده به ما می‌گویند که باید با دیدی متفاوت به این سه دستگاه نگاه کنیم.

سامسونگ قصد دارد امسال هر سه نسخه اصلی گوشی‌های خود را با یک اندازه یکسان از حافظه رم عرضه کند. این شرکت برای این بخش از تراشه‌های حافظه 12 گیگابایتی استفاده خواهد کرد که چند وقت پیش خود به صورت رسمی معرفی کرد.

علاوه بر این سامسونگ قصد دارد تنها نسخه اروپایی گوشی‌های خود را با تراشه Exynos 9830 عرضه کند و نسخه‌های آمریکایی، چینی و کره‌ای، هر سه با تراشه‌های ساخت شرکت کوالکام عرض خواهند شد.

به هر حال اطلاعات جدیدی که از آزمون گیک‌بنچ این سه دستگاه گرفته شده نشان می‌دهد که سامسونگ هنوز در حال تست و سازگاری دستگاه‌های خود است؛ چرا که امتیازات کسب شده بسیار پایین هستند و بعید است در نهایت با همین ساختار راهی بازار شوند.

طبق این تصاویر پسوند N که در انتهای نام سری اول این دستگاه‌ها قرار گرفته مربوط به نسخه ویژه کره جنوبی است و پسوند U برای نسخه آمریکایی این سه دستگاه خواهد بود. البته ممکن است شما دوستان نیز مانند ما به دنبال پسوند F بگدردید که مخصوص کشورهای اروپایی و آسیای غربی است که با توجه به آنکه هنوز اطلاعاتی در مورد آن منتشر نشده نمی‌توانیم در موردشان نظر بدهیم.

نکته دیگری که باید در این مطلب مورد توجه قرار بگیرد عدم انتشار اطلاعات مربوط به نسخه‌های 5G است. ظاهراً امسال سامسونگ شش مدل از Galaxy S20 را آماده عرضه به بازار خواهد کرد که شامل سه مدل اصلی برای Galaxy S20، Galaxy S20+ و Galaxy S20 Ultra و سه مدل ویژه برای نسخه‌های 5G آنها خواهد بود که البته برخی دیگر از سایت‌ها معتقدند که شاید در چرخشی عجیب، سامسونگ همه نسخه‌ها را با مودم‌های داخلی 5G عرضه کند که ظاهراً شانس وقوع چنین اتفاقی چندان بالا نیست.

به هر حال ده روز تا معرفی این گوشی هیجان‌انگیز باقی مانده و باید ببینیم بالاخره گوشی‌های 20 سامسونگ در سال 2020 با چه شکل و شمایل و چه مشخصاتی عرضه خواهند شد.






منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار