کد خبر: ۲۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 01
سیمین نوربخش مطالب گوناگون11 بهمن, 1398برای نظر دادن اولین باش! ری‌اکشن به مسیج‌ها؛ قابلیت جدیدی که به اینستاگرام خواهد آمد سازندگان اینستاگرام دائما در حال آزمایش و افزودن قابلیت‌های جدید به این شبکه اجتماعی محبوب هستند. اما معمولاً اخبار مربوط به این قابلیت‌های جدید و امکان استفاده از آنها تا زمانی که به صورت رسمی توسط فیسبوک اعلام نشده در دسترس عموم قرار نمی‌گرفت. این در حالی است که قابلیت جدیدی که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت خارج از این چهارچوب قرار دارد و پس از گذراندن مراحل تست به اینستاگرام افزوده خواهد شد.
به گزارش آی تابناک : سازندگان اینستاگرام دائما در حال آزمایش و افزودن قابلیت‌های جدید به این شبکه اجتماعی محبوب هستند. اما معمولاً اخبار مربوط به این قابلیت‌های جدید و امکان استفاده از آنها تا زمانی که به صورت رسمی توسط فیسبوک اعلام نشده در دسترس عموم قرار نمی‌گرفت. این در حالی است که قابلیت جدیدی که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت خارج از این چهارچوب قرار دارد و پس از گذراندن مراحل تست به اینستاگرام افزوده خواهد شد.

جدیدترین قابلیتی که در آینده نزدیک به شبکه اجتماعی اینستاگرام افزوده خواهد شد، ری‌اکشن به مسیج‌ها می‌باشد. این خبر توسط Jane Wong منتشر شده  که با توجه به سابقه‌اش، یکی از منابع قابل اعتماد در زمینه اخبار مرتبط با قابلیت‌های جدید به حساب می‌آید. البته به جز Wong این اخبار توسط Alex Voica مدیر ارتباطات فناوری فیسبوک نیز تایید شده است. این قابلیت جدید در حال حاضر توسط کارمندان و سازندگان مربوط در حال آزمایش است و دیگر افراد تنها ری‌اکشن سابق یعنی امکان لایک کردن (اضافه کردن قلب) مسیج‌ها را دارند. با این حال، انتظار می‌رود بعد از انتشار قابلیت جدید 6 ری‌اکشن دیگر هم به حالت کنونی اضافه شود.

در حال حاضر امکان اعلام زمان‌بندی قطعی برای انتشار قابلیت ری‌اکشن‌های جدید به مسیج‌ها در اینستاگرام وجود ندارد و تنها می‌دانیم که اینستاگرام مشغول آزمایش این قابلیت برای انتشار آن در آینده است. اما با توجه به روند ارائه قابلیت‌های جدید و اینکه آزمایش ری‌اکشن‌‌ها در حال انجام است می‌توان انتظار داشت در صورتی که همه چیز به خوبی پیش برود تا چند هفته آینده انتشار رسمی آن برای عموم اعلام شود.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار