تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - 2016 April 07
IKEA، شرکت لوازم خانگی سوئدی و چند ملیتی است که اکنون با راه اندازی "آشپزخانه واقعیت مجازی" قصد دارد تغییراتی را در نحوه خرید مردم ایجاد کند.

IKEA، شرکت لوازم خانگی سوئدی و چند ملیتی است که اکنون با راه اندازی "آشپزخانه واقعیت مجازی" قصد دارد تغییراتی را در نحوه خرید مردم ایجاد کند.

 این کمپانی مطرح، در همکاری اش با اچ تی سی، پلتفرم گیمی را برای هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو ساخته است که به مشتریان اجازه می دهد تا آشپزخانه دلخواه خود را طراحی کنند و طبق سلیقه شان، لوازم آشپزخانه مختلف را امتحان کنند. اگر شما صاحب یک هدست واقعیت مجازی وایو هستید، می توانید این تجربه جدید را به مدت محدود (از الان تا ماه آگوست) به دست آورید.

این غول سوئدی، واقعیت مجازی را یک قدم جلوتر برده است. جالب است بدانید که کاربران وایو در حین کار با اپلیکیشن VR ایکیا می توانند رنگ محوطه و لوازم آشپزخانه را تغییر دهند و حتی خود را کوچک و جمع کنند تا بین فضاها به راحتی حرکت کنند.

 

IKEA VR KITCHEN

 

ایکیا اعلام کرده است که در چند سال گذشته همواره به دنبال تکنولوژی های جدید بوده و ابزارهای دیجیتالی مختلفی را پیش از معرفی و فراگیر شدن فناوری واقعیت مجازی، آزمایش کرده تا بتواند محصولاتش را هرچه بهتر و به روز تر به علاقه مندان معرفی کند.

در حال حاضر بیشترین استفاده از هدست های واقعیت مجازی، برای بازی هاست و توسعه دهندگان گیم در حال ساخت اپلیکیشن هایی برای این پلتفرم جدید هستند.

به عقیده بسیاری از کارشناسان فناوری، واقعیت مجازی این قابلیت را دارد که تجربه ای کاملاً متفاوت و جدید را به کاربرانش ارایه دهد و هر پروژه ای که مرتبط با این تکنولوژی ساخته می شود، چالش منحصر به فرد خود را دارد.

منبع: تک شات

منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار