کد خبر: ۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - 2016 April 07
دلایل زیادی برای عملکرد نامناسب اپلیکیشن های موبایل وجود دارد. یکی از دلایل عمده چنین مشکلاتی، قدیمی بودن قطعات سخت افزاری گوشی است، یا اینکه حافظه رم گوشی محدود است. در برخی موارد نیز طراحی نامناسب اپلیکیشن عامل اصلی عملکرد نامناسب آن است. اما خبر خوب اینجا است که گوگل ابزاری را برای به حداقل رساندن مشکلات ناشی از طراحی نامناسب اپلیکیشن های اندرویدی عرضه کرده است.
اگر شما هم جزو علاقمندان به دنیای برنامه نویسی اندروید هستید و قصد دارید اپلیکیشن های خود را از لحاظ تاخیر صوتی یا تاچ ارزیابی کنید، گوگل ابزاری را به نام WALT معرفی کرده که به شما در ارزیابی هرگونه تاخیر در اپلیکیشن تان کمک می کند.

ابزار WALT در واقع توسط خود گوگل برای توسعه اپلیکیشن های اختصاصی این شرکت بکار می رود و حالا این شرکت تصمیم گرفته با تبدیل کردن آن به برنامه ای منبع باز، امکان استفاده از آن را به سایر برنامه نویسان نیز بدهد. متاسفانه تنها عیب این ابزار این است که برای بهره گیری از تمام ظرفیت آن، می بایست دارای سخت افزار خاصی باشید.

اما استفاده از ابزار WALT دارای مزیت هایی نیز هست. تهیه کیت لازم برای تست اپلیکیشن با قیمت کمتر از پنجاه دلار امکان پذیر است. بنابراین، اگر قصد دارید اپلیکیشن های خود را ارزیابی کنید، می توانید دستورالعمل های لازم را از طریق وب سایت GitHUB کسب کنید.

منبع: تک شات
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار