تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - 2016 April 07
حتماً می دانید که اچ پی دیروز از محصول جدیدی به نام HP Spectre رونمایی کرد که به ادعای این شرکت باریک‌ترین لپ تاپ فعلی در جهان است.

اما یکی از ویژگی های ظاهری این لپ تاپ، لوگویی است که در پشت آن قرار دارد. در واقع اکنون شما می توانید لوگوی جدید شرکت اچ پی را در لپ تاپ های رده بالای آن مشاهده کنید.

این لوگو که برای چشم ما تازگی دارد، در واقع طرحیست که پنج سال پیش توسط اچ پی رد شده است. در سال 2011، شرکت Moving Brands – که به عنوان مشاور برندینگ به استخدام اچ پی در آمده بود - این لوگو را به اچ پی پیشنهاد داد که آن زمان شاید برای این شرکت کمی زیادی آینده گرایانه به نظر می رسید.

 

لوگوی جدید اچ پی

 

همان طور که در عکس بالا می بینید، لوگوی جدید اچ ‌پی از چهار خط تشکیل ‌شده و از نظر گرافیکی بیشتر بر روی آن کار شده است، اما برند اچ پی در آن نمایان است، با این تفاوت که دیگر نوشته ی کامل Hewlett-Packard یا حروف HP به واضحی قبل نیست.

 

هنوز مشخص نیست که غیر از لپ تاپ Spectre دقیقاً کدام محصولات اچ پی از لوگوی جدید برخوردار خواهند شد. اما این که قرار نیست برای تمامی محصولات این شرکت مورد استفاده قرار بگیرد، کمی ناراحت (یا خوشحال) کننده است.

منبع: تک شات

منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار