کد خبر: ۲۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 22
استارتاپ"سافت رباتیکز" برای جذب سرمایه‌ای به مبلغ ۲۳ میلیون دلار قصد دارد با یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده ربات همکاری کند.
به گزارش آی تابناک : استارتاپ رباتیک موسوم به "سافت رباتیکز"(Soft Robotics) موفق شده در تلاش برای جذب سرمایه، مبلغ ۲۳ میلیون دلار به دست آورد. در راس فهرست سرمایه‌گذاران، شرکت‌هایی مانند "کالیبرت ونچرز"(Calibrate Ventures) و "متریال ایمپکت"(Material Impact) قرار دارند که با سرمایه‌گذاران کنونی از جمله "هانی‌ول"(Honeywell)، "یاماها" (Yahama) و "هایپرپلین" (Hyperplane) همکاری می‌کنند.

سافت رباتیکز در دوره جدید همکاری خود قصد دارد به همکاری با شرکت ژاپنی "فانوک"(FANUC) بپردازد که یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های ربات‌های صنعتی جهان است. سافت رباتیکز پیشتر از یک همکاری راهبردی با "فانوک" برای ساخت سامانه‌های تطبیق‌پذیر خبر داده بود.

سافت رباتیکز بر ابداع ربات‌هایی تمرکز دارد که می‌توانند اشیا را بردارند و همان گونه که از نامش برمی‌آید، در این کار از مواد نرمی استفاده می‌کند تا ربات بتواند به سادگی و بدون نیاز به برنامه‌ریزی پیچیده و خاصی، اشیای متفاوت را بردارد.

این استارتاپ با بودجه‌ای که در سال ۲۰۱۸ به دست آورد، توانست کار خود را به حوزه خوردنی‌ها و آشامیدنی‌ها گسترش دهد و در صنایع نظامی و خرده‌فروشی نیز حضور پیدا کند. سافت رباتیکز در همکاری جدید خود با شرکت ژاپنی فانوک قصد دارد امکان دستیابی راهبردی و عملکردی را با تاثیرگذارترین شرکت فعال در حوزه رباتیک صنعتی جهان فراهم کند.

سافت رباتیکز موفق شد برای ادامه ابداع محصولات جدید خود، ۲۳ میلیون دلار بودجه به دست بیاورد تا به تولید ربات‌هایی با قابلیت برداشتن اجسام بپردازد.

در این همکاری جدید، سامانه‌ جدیدی به کار گرفته خواهد شد که در آن، یک کنترل‌کننده جدید به هدایت ربات‌ها می‌پردازد و آنها را برای برداشتن اجسام راهنمایی می‌کند.

این دوره جدید از همکاری می‌تواند به توسعه سافت رباتیکز کمک کند و این استارتاپ را در تنوع‌پذیری بیشتر و ارائه خدمات مورد نظر مشتریان یاری دهد.





منبع : ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار