کد خبر: ۲۸۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۲۹ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 19
بعد از رونمایی هوآوی از رابط کاربری EMUI 10 تمام کاربران سری میت 10 به بالای این کمپانی منتظر دریافت این بروزرسانی بودند اما ظاهرا هوآوی ترتیب بندی خاص خودش را داشته است و ابتدا از پرچمدار‌های هر سری شروع کرده است.
به گزارش آی تابناک : بعد از انتشار این بروزرسانی برای دستگاه‌های دیگر نوبت به نسخه لایت سری پی 30 رسیده است. درحال حاضر هوآوی پی 30 و هوآوی پی 30 پرو درحال دریافت این بروزرسانی هستند و به زودی زود مابقی نقاطی که هنوز این بروزرسانی را دریافت نکرده‌اند نیز قادر به دریافت این آپدیت خواهند بود. با این حال بروزرسانی اندروید 10 از امروز برای پی 30 لایت شروع شده است و آغاز این بروزرسانی از جنوب آفریقا بوده است. حجم بروزرسانی 3.82 گیگابایت می‌باشد و با بروزرسانی دستگاه شما قادر به دریافت تمام قابلیت و ویژگی‌های اندروید 10 خواهید بود. به غیر از ویژگی‌های اندروید 10، هوآوی نسخه دهم رابط کاربری خودش را به طور کامل طراحی کرده است تا نه تنها در کنار عدد 10، شروعی دوباره نیز برای این رابط کاربری را آغاز کند.

Huawei P30 Lite

P30 Lite در مارس 2019 با پردازنده Kirin 710، گزینه‌های مختلف رم و حافظه داخلی به همراه مشخصات دوربین متوسط وارد بازار شد. قیمت این دستگاه درحال حاضر در بازار‌های اروپایی 215 یورو یا 194 دلار می‌باشد که این قیمت‌ها بر اساس مقدار رم و حافظه داخلی مورد نیاز قابل تغییر هستند.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار