کد خبر: ۲۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۲۳ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 13
گسترش چشم‌گیر بازی‌های موبایلی در سال‌های اخیر موجب شد تا شرکت‌های بزرگ گوشی‌های هوشمند گیمینگ خود را به بازار عرضه کنند. شیائومی یکی از اولین شرکت‌هایی بود که به معرفی بلک شارک، گوشی‌های گیمینگ را به بازار عرضه کرد. حال گزارش‌هایی منتشر شده که بر اساس آن شیائومی قصد دارد تا در نسخه سوم گوشی گیمینگ Black Shark از حافظه رم 16 گیگابایتی استفاده کند.
به گزارش آی تابناک : گسترش چشم‌گیر بازی‌های موبایلی در سال‌های اخیر موجب شد تا شرکت‌های بزرگ گوشی‌های هوشمند گیمینگ خود را به بازار عرضه کنند. شیائومی یکی از اولین شرکت‌هایی بود که به معرفی بلک شارک، گوشی‌های گیمینگ را به بازار عرضه کرد. حال گزارش‌هایی منتشر شده که بر اساس آن شیائومی قصد دارد تا در نسخه سوم گوشی گیمینگ Black Shark از حافظه رم 16 گیگابایتی استفاده کند.

برخلاف انتظار گوشی‌های گیمینگ سری Black Shark شیائومی با استقبال بسیار خوبی مواجه شدند و به همین دلیل شیائومی تصمیم گرفته تا در سال 2018 نسخه دوم این محصول را به بازار عرضه کند. حال این شرکت به دنبال ساخت نسخه ارتقاء یافته گوشی گیمینگ خود با نام Black Shark 3 است و قصد دارد تا این پرچمدار گیمینگ را به فناوری 5G مجهز کند.

در حال حاضر پرچمدار Black Shark 3 در وزارت صنعت و فناوری اطلاعات کشور چین ثبت شده است و بدون شک پروسه ساخت آن آغاز شده است. به طور قطع پشتیبانی از شبکه 5G یکی از بروزرسانی‌های مهم این محصول به شمار می‌رود، اما تنها قابلیت ویژه این پرچمدار گیمینگ به شمار نمی‌رود. به تازگی برخی از منابع خبری مدعی شده‌اند که شیائومی قصد دارد تا برای اولین بار در گوشی هوشمند گیمینگ Black Shark 3 از حافظه رم 16 گیگابایتی استفاده کند.

در سال‌های اخیر شاهد افزایش چشم‌گیر حافظه رم گوشی‌های هوشمند بودیم، اما در این خصوص موافقان و مخالفانی وجود دارد. برخی از تحلیلگران معتقدند که گوشی‌های هوشمند نیازی به حافظه رم بسیار بالا ندارند و سازنده‌ها باید بر روی بهینه سازی نرم‌افزاری تمرکز بیشتری داشته باشند. اما از طرفی کاربران از حافظه رم بیشتر نیز استقبال می‌کنند و این موضوع مانند یک مشوق قدرتمند برای سازندگان عمل می‌کند.

در حال حاضر این موضوع توسط شیائومی تایید یا تکذیب نشده است، اما این موضوع به طور کلی غیر ممکن به نظر نمی‌رسد. تا این لحظه اطلاعات بیشتری در خصوص مشخصات فنی بلک شارک 3 منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که هفته‌های آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از این محصول جذاب باشیم.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار