کد خبر: ۲۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۵ - ۱۶ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 06
کمپانی PowerVision از پهپاد PowerEgg X رونمایی کرد. سازنده می گوید این محصول یک دوربین هوشمند شخصی است که قابلیت پرواز کردن داشته و در مرکز کانون آن دوربین 4K تعبیه شده است.
به گزارش آی تابناک : کمپانی PowerVision از پهپاد PowerEgg X رونمایی کرد. سازنده می گوید این محصول یک دوربین هوشمند شخصی است که قابلیت پرواز کردن داشته و در مرکز کانون آن دوربین 4K تعبیه شده است.

پهپاد PowerEgg X از قابلیت های متعدد خودران برخوردار بوده و به گفته سازنده می توان از آن در بادهای 70 کیلومتر در ساعت استفاده کرد. به لطف قاب ضدآب و تجهیزاتی که شناور شدن پهپاد در آب را امکان پذیر می کنند، می توان از آن برای فیلمبرداری در مناطق آبی نیز بهره جست. سازنده مدعی شده این پهپاد عملکرد خوبی در بارندگی های شدید داشته و می توان از آن در عملیات نجات دریایی هم استفاده کرد.

یکی از قابلیت های منحصر به فرد پهپاد PowerEgg X، پشتیبانی از فناوری SyncVoice است که به کنترل کننده پهپاد اجازه صحبت کردن روی ویدیو به شکل بلادرنگ از طریق هدفون بلوتوثی یا میکروفون گوشی را می دهد. صحبت های کاربر به طور اتوماتیک با محتوا هماهنگ می شوند.

یکی دیگر از قابلیت های جالب پهپاد مورد بحث، یادآوری اتوماتیک سوژه است که به آن اجازه دنبال کردن سوژه حتی پس از خارج شدن از میدان دید را می دهد. امکان عکسبرداری و فیلمبرداری با ژست های حرکتی نیز وجود دارد.

از دیگر قابلیت های پهپاد مورد بحث می توان به فرود دقیق و جلوگیری از برخورد با موانع اشاره کرد. دوربین آن تصاویر را با رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه ذخیره می کند. دوربین به کمک گیمبال مکانیکی سه محوره در جای خود محکم شده و از لرزشگیر تصویر اپتیکال نیز بهره می برد.

طول عمر باتری این پهپاد 3.5 ساعت بوده و  می کند. این محصول از 7 ژانویه (دو روز دیگر) و با قیمت 899 دلار قابل خریداری خواهد بود.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار