کد خبر: ۲۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۱۵ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 05
هفته قبل آپدیت اندروید 10 با رابط کاربری MIUI 11 در چین برای گوشی Redmi K20 شیائومی منتشر شد و حالا نوبت به نسخه گلوبال Mi 9T و Redmi K20 رسیده تا جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید و رابط کاربری MIUI را دریافت کنند.
به گزارش آی تابناک : هفته قبل آپدیت اندروید 10 با رابط کاربری MIUI 11 در چین برای گوشی Redmi K20 شیائومی منتشر شد و حالا نوبت به نسخه گلوبال Mi 9T و Redmi K20 رسیده تا جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید و رابط کاربری MIUI  را دریافت کنند.

در زمان نگارش این نوشتار، انتشار آپدیت اندروید 10 با رابط کاربری MIUI 11 به صورت یک آپدیت OTA  با حجم 2.2 گیگابایت برای کاربران ROM های پایدار گلوبال و اروپا آغاز شده است. کاربران ROM اروپا این آپدیت را تحت نگارش MIUI V11.0.1.0.QFJEUXM دریافت می‌کنند که با وصله‌های امنیتی ماه دسامبر اندروید همراه است. علی رغم همه قابلیت‌های اختصاصی MIUI 11، قابلیت‌های استاندارد اندروید 10 چون حریم خصوصی بهتر، کنترل بر لوکیشن و حالت دارک مود سراسری نیز  پا برجاست.

5665.PNG

رابط کاربری اختصاصی MIUI 11  با ظاهر بازطراحی شده، صداهای جدید و پایایی بهبود یافته همراه است. همچنین قابلیت‌های دوربین تازه‌ای چون حالت سوپر اسلو، سوپر فست، اسموث ویدئو، یک فیلتر تیک تاک و گزینه‌های بیشتری اضافه شده است.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار