کد خبر: ۲۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۹ - ۱۱ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 01
شاید تا پیش از این به صورت جسته و گریخته این خبر را شنیده بودید که احتمال دارد سامسونگ نام پرچمدار بعدی خود را با روندی متفاوت انتخاب کند.
به گزارش آی تابناک : شاید تا پیش از این به صورت جسته و گریخته این خبر را شنیده بودید که احتمال دارد سامسونگ نام پرچمدار بعدی خود را با روندی متفاوت انتخاب کند. امروز لیکستر معروف خبری جنجالی را منتشر کرده که نشان می‌دهد سامسونگ با یک تصمیم بزرگ قصد دارد گوشی بعدی خود را Galaxy S20 بنامد و نه Galaxy S11!

نباید از این حقیقت گذشت که بسیاری از اطلاعاتی که ما پیش از معرفی یک محصول به آنها پی می‌بریم مرهون پست‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر است. این پست‌ها را افرادی منتشر می‌کنند که به لیکستر معروف هستند و در مورد شرکتی بزرگی مانند سامسونگ بعید است که یک محصول رده بالا پیش از معرفی نهایی، همه چیزش لو نرود!

اما در مورد پرچمدار بعدی سامسونگ، اولین اطلاعات لو رفته بزرگ در مورد نام این دستگاه است. پیش از این همگان تصور می‌کردند که سامسونگ با ادامه روند نام‌گذاری دستگاه‌های خود، این گوشی جدید را با همان نام پیش‌بینی شده یعنی Galaxy S11 منتشر خواهد کرد ولی خبرهای جدید حکایت از داستانی متفاوت دارند.

بنابر اطلاعاتی که لیکستر معروف، @IceUniverse منتشر کرده، سامسونگ برای نسل جدید گوشی‌های خود با پرشی ده پله‌ای به جای به کار بردن روند پیش‌بینی‌شده، از اسامی جدیدی استفاده خواهد کرد.

galaxy-s10-series.jpg

طبق اطلاعات جدید در رویداد پایان بهمن ماه باید منتظر چهار گوشی با اسامی Galaxy S20، Galaxy S20+، Galaxy S20e و Galaxy S20 5G باشیم. این چهار گوشی پرچمداران سامسونگ خواهند بود که قرار است با دو چیپست Exynos 990 و Snapdragon 865 تولید شوند.

اما علت این جهش در نام‌گذاری نیز باید جلب بیشتر توجهات به محصول جدید سامسونگ باشد. البته سامسونگ در این زمینه چندان هم بی تجربه نیست و در زمان معرفی گلکسی نوت 7 با کنار گذاشتن نام گلکسی نوت 6، به صورت مستقیم از گلکسی نوت 5 به گلکسی نوت 7 پرید و این گوشی را برای نشان دادن تفاوت‌های عمده آن با نسخه پیشین با یک نام بالاتر و پیش‌بینی نشده راهی بازار کرد.

این شرکت قرار است در محصول جدید خود از دوربین‌های بسیار جذابی مانند سنسور 108 مگاپیکسلی با قابلیت ترکیب 9 به 1 پیکسل و فناوری نمایشگر 120 هرتز استفاده کند. در کنار آن زوم 5 برابری اپتیکال و استفاده از سنسور پریسکوپی نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این گوشی خواهد بود.

هر چه باشد حداقل در بعد نام‌گذاری و ویژگی‌های تبلیغاتی، سامسونگ گرد و خاک بلندی را به پا خواهد کرد که امیدواریم در بحث سخت‌افزار و ویژگی‌های فنی نیز به همین بزرگی باشد و محصولاتی معرفی شوند که ارزش این انتظار و تغییر استراتژی را داشته باشند.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار