کد خبر: ۲۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۰۹ دی ۱۳۹۸ - 2019 December 30
اگر شما هم به کیفیت و وضوح صدا اهمیت بسیاری داده و ترجیح می‌دهید که موسیقی و فیلم‌های سینمایی را با صدایی حرفه‌ای تماشا کنید، شاید بد نباشد که با ساندبار جدید LG با نام SN11RG آشنا شوید.
به گزارش آی تابناک : اگر شما هم به کیفیت و وضوح صدا اهمیت بسیاری داده و ترجیح می‌دهید که موسیقی و فیلم‌های سینمایی را با صدایی حرفه‌ای تماشا کنید، شاید بد نباشد که با ساندبار جدید LG با نام SN11RG آشنا شوید. محصولی مدرن و پیشرفته با ترکیب هوش مصنوعی. برای آشنایی با SN11RG با ما همراه باشید.

جدیدترین ساندبار شرکت کره‌ای LG برای سال 2020 رونمایی شد. ساندبار SN11RG از سیستم پخش با آرایش 7.1.4 پشتیبانی کرده و دارای یک نوار ساندبار، ساب ووفر بدون سیم و دو باند عقب (به صورت اختیاری) است. ساندبار SN11RG از استانداردهای صوتی Dolby Atmos و DTS:X به شکل کامل پشتیبانی کرده و به صدای Hi-Res وفادار است. از این رو برای اتاق نشیمن شما یک سیستم صوتی حرفه‌ای و مثال زدنی خواهد بود.

طنین صدای اتموس که می‌تواند صدای فراگیر جالب توجهی را ایجاد کند، به شما کمک می‌کند تا در فیلم‌های خود غرق شده و با صدا لذت خود را دوچندان کنید. این ساندبار با همکاری Meridian Audio تولید شده و LG اعلام کرده است که ساندبارهای بیشتری را با همکاری این شرکت تولید خواهد کرد. خریداران این ساندبار می‌توانند به شکل انتخابی کیت SPK8 را نیز خریدارای کنند که شامل دو بلندگو برای پشت است.

lgsn11rg-1.jpg

این ساندبار از سیستم برگشت صدای HDMI eARC و سیستم پخش 4K HDR با گذر از رابط HDMI پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های جدید این ساندبار که البته تا پیش از این در محصولات برندهای دیگر هم دیده شده بود، سیستم کالیبراسیون صدا بر اساس مساحت اتاق است. البته این بار LG در SN11RG از سیستم پردازش هوش مصنوعی بهره می‌برد. هوش مصنوعی با تخمین مساحت اتاق به وسیله بازخورد صدا، بهترین نوع صدا را با توجه به محیط ارائه می‌دهد.

دیگر ویژگی هوش مصنوعی (AI) در این ساندبار، امکان پردازش فرمت‌های صوتی و تقویت رزولوشن آنها برای نزدیک شدن به کیفیت استودیو است. LG ساندبار SN11RG را به CES 2020 آورده و این محصول اولین ساندبار این شرکت برای سال 2020 است. به نظر می‌رسد که LG در حال تغییر رویه سنتی خود برای بخش ساندبارها است.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار