کد خبر: ۲۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۰۸ دی ۱۳۹۸ - 2019 December 29
با نزدیک شدن به رویداد سالانه کنگره جهانی موبایل بارسلون، شاهد انتشار اخبار بیشتری از محصولات جدید شرکت‌های بزرگ تولید کننده گوشی‌های هوشمند هستیم.
به گزارش آی تابناک :  با نزدیک شدن به رویداد سالانه کنگره جهانی موبایل بارسلون، شاهد انتشار اخبار بیشتری از محصولات جدید شرکت‌های بزرگ تولید کننده گوشی‌های هوشمند هستیم. مدتی پیش مشخص شد که هواوی قصد دارد تا نسخه جدید گوشی تاشو Mate Xs را در MWC 2020 رونمایی کند؛ حال به تازگی اطلاعاتی منتشر شده که به وجود فناوری شارژ 65 واتی در این محصول اشاره دارد.

مدتی پیش شرکت هواوی اعلام کرد که قصد دارد تا نسخه اصلاح شده گوشی تاشو Mate X را به همراه لولا تاشو باز طراحی شده و تراشه Kirin 990 در رویداد سالانه MWC 2020 معرفی کند. در ابتدا تصور می‌شد که گوشی تاشو بعدی هواوی یک نسخه کاملاً متفاوت از Mate X باشد، اما بر اساس اطلاعات منتشر شده این گوشی نسخه اصلاح شده Mate X با نام Mate Xs است.

طبق اعلام رسمی هواوی، صفحه نمایش پرچمدار تاشو Mate Xs نسبت به نسخه قبلی مقاوم‌تر است و در آن از لایه محافظ بهتری استفاده شده است. حال به تازگی اطلاعات جدیدی از این محصول منتشر شده است که نشان می‌دهد علاوه بر موارد فوق، قابلیت شارژ فوق سریع 65 واتی هم به لیست بروزرسانی‌های جدید این محصول نیز اضافه شده است. گفته می‌شود که هواوی قصد دارد تا از فناوری شارژ مشابه در پرچمداران P40 استفاده کند.

در حال حاضر پرچمدار تاشو Mate X از فناوری شارژ سریع 55 واتی پشتیبانی می‌کند. تا این لحظه اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر نشده است، اما به گفته هواوی تمام قابلیت‌های جدید این محصول در رویداد MWC 2020 معرفی خواهد شد. به گفته منابع معتبر، نسخه جدید گوشی تاشو Mate Xs در ماه مارس سال 2020 در بازار چین با قیمت احتمالی 2600 دلار عرضه خواهد شد. در حال حاضر نسخه Mate X با قیمت 2400 دلار در بازار چین عرضه شده است، اما موجود آن بسیار محدود بوده و در ساعات اولیه عرضه به پایان رسیده است.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار