کد خبر: ۲۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۰۵ دی ۱۳۹۸ - 2019 December 26
در این قسمت از برنامه ویدیویی ویجیاتو به ایکس باکس سری ایکس می‌پردازیم که در جریان برگزاری مراسم The Game Awards رسما رونمایی شد.
به گزارش آی تابناک : در این قسمت از برنامه ویدیویی ویجیاتو به ایکس باکس سری ایکس می‌پردازیم که در جریان برگزاری مراسم The Game Awards رسما رونمایی شد. بیشترین چیزی که در جریان این رونمایی جلب توجه کرد، ظاهر ایکس باکس نسل بعد بود. ظاهری مینیمال که شبیه یک مکعب مربع خیلی ساده است و نسب به کنسول‌های خانگی دیگر ارتفاع بیشتری دارد.

همین ظاهر ساده و نسبتا عجیب، باعث شد که فضای وب و شبکه‌های اجتماعی پر شود از شوخی‌های مختلف با ایکس باکس سری ایکس. بسیاری عقیده داشتند که ایکس باکس سری ایکس آنقدر بزرگ است که در میز تلوزیونشان جا نمی‌شود. از طرفی بسیاری دیگر هم از ظاهر متفاوت و ساده کنسول نسل بعد مایکروسافت شکایت داشتند و آن را با طراحی ترش کن شرکت اپل مقایسه می‌کردند.

اما کنسول تازه مایکروسافت از نزدیک خیلی متفاوت‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید. در این ویدیو با ما همراه باشید، چون سورپرایز مایکروسافت را با یک سورپرایز دیگر پاسخ دادیم و در این قسمت از برنامه ویدیویی ویجیاتو شما را از خیلی نزدیک با ظاهر ایکس باکس سری ایکس آشنا می‌کنیم.



منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار