تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - 2016 April 04
با مشخص شدن تاریخ رونمایی هواوی P9 که احتمالاً در تاریخ 6 آوریل اتفاق خواهد افتاد، یک تصویر مطبوعاتی از قاب پشتی این گوشی نیز به تازگی لو رفته است.
ا مشخص شدن تاریخ رونمایی هواوی P9 که احتمالاً در تاریخ 6 آوریل اتفاق خواهد افتاد، یک تصویر مطبوعاتی از قاب پشتی این گوشی نیز به تازگی لو رفته است. هم اکنون دو روز تا رونمایی از این گوشی باقی مانده و تصویری که روز گذشته منتشر شده است نه تنها تنظیمات دوربین دوال را تایید می کند، بلکه نشان می دهد حداقل یکی از دوربین های این گوشی ساخت شرکت لایکا خواهد بود.

علاوه بر فلش، لیزر فوکوس اتوماتیک نیز در قاب پشتی این گوشی به چشم می خورد. شایعات قبلی P9 حاکی از آن بود که هر دو دوربین اصلی این گوشی 12 مگاپیکسلی هستند. بر طبق گمانه زنی های قبلی، P9 دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 فول اچ دی است. گفته می شود که پردازنده داخلی هواوی به نام Kirin 955 در این گوشی به کار رفته است که یک رم 4 گیگابایتی آن را همراهی خواهد کرد. سیستم عامل پیش فرض P9 نیز اندروید 6.0 مارشمالو خواهد بود.

P9


هنوز هم ابهامات زیادی در مورد ویژگی های این گوشی وجود دارد چرا که هواوی P9، P9 Lite، P9 Max، و مدل ویژه و پیشرفته P9 ویژگی های متفاوتی را خواهند داشت. رم 4 گیگابایتی و پردازنده Kirin 955 که در شایعه روز گذشته آمده بود، کمی پیشرفته تر از ویژگی های پیش تر شایع شده بود. علاوه بر این، برخی از شایعات نشان می دهند که اسکنر اثر انگشت به کار رفته در زیر دوربین این گوشی یک اسکنر دایره ای شکل است در حالی که برخی دیگر اعلام کرده اند که این اسکنر مربعی شکل خواهد بود.


با وجود تمامی این شایعات و ویژگی های متناقص، باید تا روز چهارشنبه منتظر رونمایی رسمی هواوی P9 بمانیم و بعد از آن در مورد مشخصات قطعی این گوشی قضاوت کنیم.

منبع: تک شات

منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار