کد خبر: ۲۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۰۴ دی ۱۳۹۸ - 2019 December 25
برای مردم عادی عدد بعد از 10 در ریاضیات 11 است ولی برای بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری شاید نه؛ در واقع این شرکت‌ها معتقدند که می‌توان بعد از 10 از 20 و سپس 30 استفاده کرد. اما آیا باید سامسونگ را نیز در زمره این شرکت‌ها قرار دهیم؟
به گزارش آی تابناک : بگذارید مقدمه این مطلب را با یک مثال برایتان ملموس‌تر کنیم. شرکت هواوی بعد از معرفی گوشی‌های سری P و رسیدن به مدل Huawei P10 باید به صورت عادی گوشی جدیدتر Huawei P11 را معرفی می‌کرد ولی در اتفاقی جالب، گوشی Huawei P20 معرفی شد. نمونه دیگر این نحوه نامگذاری در مورد پرچمداران خانواده آنر نیز اتفاق افتاد و پس از آنر 10 گوشی آنر 20 معرفی شد.

اگر از دید بازاریابی و علم تجارت و تبلیغات به این داستان نگاه کنیم علت اصلی این سبک نامگذاری جلب بیشتر توجهات به صورتی است که کاربران متوجه شوند که محصول جدید تغییرات بسیار بیشتری نسبت به نسخه قبلی خود دارد و همین حرکت مسلماً خواهد توانست محصول جدید را از پیش با یک امتیاز مثبت همراه کند که نگاه اولیه به آن نسبت به محصول قبلی، یک قدم جلوتر است.

در عین حال این سبک نامگذاری به صورت طبیعی انتظارات را نیز از این محصول بالاتر می‌برد و اگر تغییرات اعمالی چندان بارز و قدرتمند نباشند باعث سقوط سریعتر محصول نیز خواهد شد.

اما در مورد پرچمداران سامسونگ داستان به چه منوال خواهد بود؟ در واقع شرکت سامسونگ نیز به نظر به صورت مخفیانه چنین برنامه‌ای را در پیش گرفته و جدیدترین اطلاعاتی که به لطف پست‌های لیکسترهای معروف مانند Ice Universe منتشر شده نشان دهنده این است که پس از ده سال از معرفی گوشی‌های سری Galaxy S، سامسونگ برای نسخه جدید به جای استفاده از نام Galaxy S11 سراغ Galaxy S20 خواهد رفت.

s20-2.jpg

با این اوصاف برای سال جدید میلادی باید منتظر معرفی سه گوشی جدید Galaxy S20، Galaxy S20e و Galaxy S20 Plus باشیم که شاید کمتر انتظار معرفی آنها را داشتیم. استفاده از سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی به همراه فناوری‌های جدیدی که سامسونگ در این گوشی به خدمت می‌گیرد می‌تواند مهمترین عامل برای تغییر روش نامگذاری جهت بارزتر نشان دادن برتری‌ها نسبت به نسخه قبلی این گوشی‌ها باشد.

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنیم این است که با تغییر نام گوشی‌های سری Galaxy S، گوشی‌های پرچمدار سری Galaxy Note نیز دستخوش تغییر نامگذاری خواهند شد و به احتمال بسیار زیاد، اگر نامگذاری سری Galaxy S تغییر کند، نحوه نامگذاری سری Galaxy Note نیز تغییر کرده و محصول بعدی این سری Galaxy Note 20 خواهد بود که تا پایان شهریور ماه 1399 معرفی خواهد شد.

به هر حال تا زمانی که نسخه بعدی سری Galaxy S معرفی نشود نمی‌توان در این مورد به صورت قطعی صحبت کرد و اگر سامسونگ به دنبال زمانی برای تغییر روش نامگذاری دستگاه‌های خود باشد مسلماً بهترین زمان سال 2020 و با معرفی Galaxy S20 خواهد بود.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار