تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - 2016 April 04
در حال حاضر آنچه کمپانی تسلا را بیش از همه در صدر اخبار قرار داده است موفقیت تجاری است که Model 3 این شرکت بدست آورده، طبق گزارشات در حدود 280 هزار پیش خرید از خودروی جدید الکتریکی این شرکت ثبت شده است که بالغ بر 10 میلیارد دلار درآمد برای تسلا و ایلان ماسک به همراه خواه داشت.

در حال حاضر آنچه کمپانی تسلا را بیش از همه در صدر اخبار قرار داده است موفقیت تجاری است که
Model 3 این شرکت بدست آورده، طبق گزارشات در حدود 280 هزار پیش خرید از خودروی جدید الکتریکی این شرکت ثبت شده است که بالغ بر 10 میلیارد دلار درآمد برای تسلا و ایلان ماسک به همراه خواه داشت.

از همین روی است که شاید دیدن یک ویدئو از رقابت میان یکی از برجسته ترین خودروهای تسلا یعنی Model S P90D با هواپیمای ساخت شرکت بویینگ یعنی بویینگ 737 در این میان میتواند جالب توجه باشد. کدام یک برنده رقابت سرعت هستند؟

این ویدئو که از رقابت میان این خودرو و این هواپیما منتشر شده در فرودگاه Avalon استرالیا در شهر ملبورن ضبط شده است که به مناسبت قرارداد همکاری جدید میان تسلا و خط هوایی ملی استرالیا یعنی Qantas است.

خودروی Model S تسلا قادر به رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت تنها در 3 ثانیه است. حداکثر سرعت آن به 250 کیلومتر بر ساعت میرسد و با گشتاور 967 Nm سریع ترین خودروی الکتریکی حال حاضر دنیا محسوب میشود.

در این ویدئو آنچه قابل مشاهده است این است که خودروی تسلا قبل از تیک آف کامل بویینگ 737 از این هواپیما پیشی گرفته است. اما هنوز مشخص نیست که آیا تسلا برنده این رقابت بوده است یا نه. با هم این ویدئو را تماشا کنیم:



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار