کد خبر: ۲۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۰۱ دی ۱۳۹۸ - 2019 December 22

پاریس یکی از مهمترین مقاصد گردشگری اروپا به علت وجود بناهای تاریخی مثل کلیسای نوتردام، برج ایفل، کاخ ورسای و... است، همچنین وجود موزه لوور و شهرت آن رونق خاصی را به پاریس بخشیده و مسافران زیادی را به سمت شهر نمادین عشق کشانده است. اقامت در پاریس بدون شک ارزان نیست و اختلاف ارزش پول ایران با یورو به این گرانی دامن زده است. هر چند خوشبختانه ستاره‌های هتل، مثل ستاره‌های میشلن رستوران‌های فرانسوی، به سختی به آن داده شده و آسان از دست می‌روند، بنابراین هتل‌های پاریس که دو یا سه ستاره دارند هم از کیفیت خدمات دهی بالایی برخوردار هستند.


با دو هتل ارزان اما باکیفیت پاریس آشنا شوید

 

برای رزرو آنلاین هتل در پاریس کافی است چند هتل پاریس را در منطقه‌ای نزدیک به وسایل نقلیه عمومی و یا مرکز شهر، شناسایی کرده و بهترین هتل را انتخاب و پس از بررسی دقیق امکانات متناسب با بودجه، رزرو هتل پاریس خود را انجام دهید. هر چند شناسایی آن دسته از هتل‌‌های پاریس که کمی ارزان‌تر از بقیه هتل‌هایش، خدمات با کیفیت خود را ارائه می‌کنند، آسان نیست. آسان نبودن این موضوع ما را بر آن داشت که به معرفی دو هتل ارزان ولی با کیفیت پاریس برای راحتی شما در امر انتخاب و رزرو هتل در پاریس بپردازیم.


هتل نوتردام پاریس

این هتل پاریس در دو کیلومتری مرکز شهر قرار دارد و فاصله بسیار کم آن از مترو خط ده پاریس، دسترسی خوبی از هتل نوتردام را به تمام شهر فراهم کرده است. یکی دیگر از مزیت‌های رزرو این هتل در پاریس نزدیکی آن به کلیسای نوتردام و موزه لوور است و با انتخاب نوتردام برای رزرو هتل در پاریس، شما به صدها کافه، رستوران و مغازه برای خرید در فاصله پانزده تا بیست دقیقه‌ای خود دسترسی خواهید داشت. از سوی دیگر قیمت مناسبی را هم برای رزرو هتل پاریس خود پرداخت خواهید کرد.

هتل نوتردام پاریس در نمای داخلی از معماری رایج پاریس یعنی، راهروهای باریک و پله بهره می‌برد اما رفتار پرسنل این هتل بسیار گرم و مناسب است و پذیرش این هتل 24 ساعته پذیرای شما با رویی خوش خواهد بود. یکی از امکانات کاربردی این هتل وجود اینترنت وای فای مجانی با سرعت بالا در تمام محوطه هتل است. هنگامی که از محیط پرهیاهوی پاریس فاصله می‌گیرید، می‌توانید در میان دیوارها و پنجره‌های عایق صدای آن با آرامش خاطر از اینترنت و سایر امکانات هتل استفاده کرده و به استراحت بپردازید.

با دو هتل ارزان اما باکیفیت پاریس آشنا شوید

البته هنگام رزرو هتل در پاریس باید مراقب باشید اتاقی که انتخاب می‌کنید حتما دارای دوش بوده و فقط وان حمام نداشته باشد. اگر حیوان خانگی هم دارید، نوتردام یکی از انتخاب‌های خوب برای شما خواهد بود، زیرا حیوان شما هم اجازه ورود به هتل را خواهد داشت. اتاق‌های هتل بسیار تمیز هستند و هر روز نظافت شده و ملحفه‌های آن تعویض می‌شود. پرسنل این هتل توانایی صحبت به پنج زبان انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، رومانیایی و ایتالیایی را دارند. معماری داخلی اتاق‌ها نیز بسیار زیباست و حال و هوای هنر اروپای قرون وسطی را در ذهن بیننده زنده می‌کند.

چه طور رزرو هتل خارجی را در علی بابا انجام دهیم؟


 

هتل هایپارک بای آداجیو پاریس لا ویل‌لته

اگر دنبال مکانی بسیار تمیز با قیمتی مناسب و دسترسی خوب به قلب پاریس هستید، برای رزرو هتل پاریس خود هایپارک را انتخاب کنید. این هتل در نزدیکی دیزنی لند پاریس قرار دارد و هتل خوبی برای خانواده محسوب می‌شود. دسترسی خوب این هتل به مترو و نزدیکی به رستوران‌هایی مثل مک دونالد و پیتزا دومینو، اقامت در این هتل را برای خانواده‌ها خوش‌آیندتر می‌کند. البته فاصله این هتل تا مرکز شهر 45 کیلومتر است و برای رسیدن به مرکز شهر با مترو مسافرتی 30 دقیقه‌ای را در پیش خواهید داشت.

 

رفتار پرسنل هتل بسیار حرفه‌ای است و تقریبا هر کاری می‌کنند که مهمان احساس رضایت و راحتی کند و به همین دلیل هم رنک خوبی را در سایت تریپ ادوایزر نصیبت خود کرده است. معماری خارجی و داخلی هتل بسیار مدرن است و اتاق‌های آن عایق صدا و راحت هستند. امکان استفاده از اینترنت وایفای رایگان، پذیرش 24 ساعته و چند زبان بودن کارکنان این هتل را به محلی دل‌پذیر برای اقامت گردشگران تبدیل کرده است.

هتل پاریس با کیفیت و ارزان

توجه داشته باشید که هتل‌های معرفی شده از ارزانترین هتل‌های پاریس مثل F1 نیستند ولی اگر رزرو هتل پاریس خود را در این هتل‌ها انجام دهید هم به بناهای تاریخی و تفریحی شهر پاریس دسترسی خوبی خواهید داشت و هم در اطراف خود رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز خرید و پزشکی خوبی را پیدا خواهید کرد.

هزینه هتل بخش مهمی از هزینه سفر

در ضمن این هتل‌های پاریس در مقایسه با سایر هتل‌های این شهر قیمت بسیار کمتری را با خدماتی مشابه پیشنهاد داده و اگر یک بار به پاریس سفر کرده باشید متوجه خواهید شد که ارزش اقامت در این هتل‌ها بسیار زیاد است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار