کد خبر: ۲۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 19
اگر شما هم یک گوشی «ردمی نوت 7» (Redmi Note 7) دارید، خبر خوبی برای شما داریم؛ شیائومی اعلام کرد یک ماه زودتر از موعد آپدیت اندروید 10 و رابط کاربری MIUI 11 را ارائه می‌کند. این در حالی است که قرار بود این آپدیت فصل اول سال آینده منتشر شود.
به گزارش آی تابناک : اگر شما هم یک گوشی «ردمی نوت 7» (Redmi Note 7) دارید، خبر خوبی برای شما داریم؛ شیائومی اعلام کرد یک ماه زودتر از موعد آپدیت اندروید 10 و رابط کاربری MIUI 11 را ارائه می‌کند. این در حالی است که قرار بود این آپدیت فصل اول سال آینده منتشر شود.

هم اکنون اندروید 10 با رابط کاربری MIUI 11 در چین در مرحله بتای بسته به سر می‌برد اما معمولاً تنها سه هفته طول  می‌کشد تا وارد مرحله بتای همگانی شود. از مرحله یاد شده، شیائومی حداکثر به 8 هفته زمان نیاز دارد تا بیلد پایدار را معرفی و منتشر کند.

خوشبختانه شیائومی از زمان‌بندی پیشین خود جلو افتاده است. این در حالی است که ابتدا قرار بود آپدیت اندروید 10 برای ردمی نوت 7 و ردمی نوت 7 پرو در فصل اول 2020 منتشر شود اما حالا حداقل دو ماه انتظار به سی روز تبدیل شده است. مطمئناً دارندگان گوشی‌های ردمی نوت 7 و ردمی نوت 7 پرو از این بابت خوشحال خواهند شد.

جالب اینکه به نظر می‌رسد سری ردمی نوت 7 که یک سال از عرضه آن می‌گذرد، ممکن است زودتر از سری ردمی نوت 8 آپدیت اندروید 10 و رابط کاربری MIUI 11 را دریافت کند.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار