کد خبر: ۲۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 19
شرکت سونی با معرفی یک محصول جدید برای کنسول بازی PlayStation 4، کاربران و گیمرها را سورپرایز کرد. این شرکت ابزار جدید کنسول PS4 را در حالی معرفی کرده است که تمام تمرکزها بر کنسول آتی این شرکت با نام PlayStation 5 است.
به گزارش آی تابناک : شرکت سونی با معرفی یک محصول جدید برای کنسول بازی PlayStation 4، کاربران و گیمرها را سورپرایز کرد. این شرکت ابزار جدید کنسول PS4 را در حالی معرفی کرده است که تمام تمرکزها بر کنسول آتی این شرکت با نام PlayStation 5 است. در ادامه ضمن آشنایی با این محصول، ویدیوی کوتاه از عملکرد آن را هم خواهیم دید.

این محصول یک افزونه برای کنترلر DualShock 4 است که برای کنسول بازی پلی استیشن 4 مورد استفاده قرار می‌گیرد. در شرایطی که چشم دنیا به آخرین اطلاعات از کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 است، سونی با معرفی یک افزونه جدید برای کنسول فعلی خود، نشان داد که این محصول را فراموش نکرده و به این زودی‌ها شاهد خارج شدن PS4 از میدان نخواهیم بود.

این افزونه شامل دو دکمه اضافی و یک نمایشگر قابل کنترل است که در زیر کنترلر DualShock 4 نصب می‌شود. این نمایشگر از فناوری OLED استفاده می‌کند. با این افزونه گیمرها می‌توانند از دو دکمه بیشتر با قابلیت برنامه ریزی در DualShock 4 بهره برده و کنترلر را تا حدودی شخصی سازی کنند. هر دو دکمه برای هدست واقعیت مجازی سونی بهینه سازی شده و توسط سونی مورد آزمایش قرار گرفته‌اند.

این دو دکمه با 16 حالت متفاوت قابل برنامه ریزی هستند؛ به عنوان مثال می‌توانید کلیدهای سری L، R و یا ضربدر، مثلث و ... را برای آنها تعریف کنید. دقت و حساسیت کلیدها بسیار بالا بوده و ظاهراً از طول عمر بالایی هم برخوردار هستند. در پشت دسته یک نمایشگر OLED قرار دارد که به صورت لمسی-ضربه ای، می‌تواند در نمایش وضعیت و تنظیم کلیدها مورد استفاده قرار گیرد. وجود نمایشگر باعث می‌شود تا بدون نیاز به اپلیکیشن و یا اتصال به سیستم خاصی امکان برنامه ریزی سریع کلیدها برای گیمرها فراهم شود.

در انتهای این قطعه یک جک صدای 3.5 میلی متری تعبیه شده است تا بدین ترتیب امکان اتصال هدست و هدفون‌های سازگار نیز فراهم شود. این محصول از تاریخ 23 ژانویه (3 بهمن ماه) با قیمت 29.99 دلار روانه بازارهای جهانی می‌شود. در ادامه شاهد ویدیوی کوتاه سونی از معرفی و عملکرد این افزونه جذاب خواهیم بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار