کد خبر: ۲۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 18
بازی‌‌های ویدیویی به همان اندازه که می‌توانند فستیوالی از رنگ و انفجار و اکشن بی‌پایان باشند،‌ می‌توانند فرصتی باشند برای فاصله گرفتن از دنیای واقعی و روزمره. به نظر ما روح‌نوازترین بازی‌ها، آن‌هایی هستند که اجازه می‌دهند ذهنمان بعد از یک روز طولانی خالی شود.
به گزارش آی تابناک : بازی‌‌های ویدیویی به همان اندازه که می‌توانند فستیوالی از رنگ و انفجار و اکشن بی‌پایان باشند،‌ می‌توانند فرصتی باشند برای فاصله گرفتن از دنیای واقعی و روزمره. به نظر ما روح‌نوازترین بازی‌ها، آن‌هایی هستند که اجازه می‌دهند ذهنمان بعد از یک روز طولانی خالی شود. «روح‌نواز» برای برخی به معنای آرامش و سکون مطلق است، برای سایرین به معنای درگیری فزاینده با اتفاقاتی که در بازی می‌افتد. و ما هر دو معیار را در این دسته‌بندی در نظر گرفته‌ایم.

تمام بازی‌هایی که تحریریه ویجیاتو رای به حضور آن‌ها در این دسته‌بندی داده، به این قواعد پایبند بوده‌اند و روح و روان‌مان را با خود به سفری خیال‌انگیز و آرامش‌بخش برده‌اند، سفری که برای دور شدن از دغدغه‌های روز به آن احتیاج داشتیم. در ادامه بیایید با نامزدها و برنده بهترین بازی سال از نگاه تحریریه ویجیاتو و سپس مخاطبین ویجیاتو آشنا شویم.






منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار