کد خبر: ۲۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 17
دیگر تردیدی درباره عرضه گوشی «گلکسی نوت10 لایت» (Galaxy Note10 Lite) از سوی سامسونگ وجود ندارد و تنها مسئله موجود، زمان آن است.
به گزارش آی تابناک : دیگر تردیدی درباره عرضه گوشی «گلکسی نوت10 لایت» (Galaxy Note10 Lite) از سوی سامسونگ وجود ندارد و تنها مسئله موجود، زمان آن است. این گوشی اخیراً در کنار گلکسی اس 10 لایت تأییدیه بلوتوث دریافت کرده است اما تازه‌ترین اطلاعات منتشر شده خبر از یک قابلیت غیر منتظره می دهند.

بر اساس جدیدترین تأییدیه های به ثبت رسیده، گوشی گلکسی نوت 10 لایت از استاندارد جدید بلوتوث 5.1 پشتیبانی می‌کند که قابلیت‌های تازه‌ای با خود دارد. این قابلیت‌ها در استاندارد بلوتوث 5.0 یافت نمی‌شود.

897555.jpg

ظاهراً گوشی گلکسی نوت 10 لایت می‌تواند به مکان دقیق قلم S Pen پی ببرد که امکان اجرای Gesture های دقیق‌تر و برخی عملیات پیشرفته جدید را می‌دهد. هرچند عجیب به نظر می‌رسد، اما به نظر می‌رسد توانایی‌های گلکسی نوت 10 لایت در زمینه Gesture ها پیشرفته‌تر از گوشی‌های نوت 10 و نوت 10 پلاس باشد.

می‌توان خوش‌بین بود توسعه دهندگان سامسونگ از قابلیت‌های سخت افزاری جدید به منظور ارائه قابلیت‌های جذاب و کاربردی بهره بگیرند.

اگر از ویژگی های گلکسی نوت10 لایت چیزی نمی دانید، باید بگوییم از یک صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی Infinity-O AMOLED با لبه های تخت و یک ناچ کوچک در لبه بالایی بهره می برد. این گوشی در پشت نیز از پنل شیشه ای بهره می برد. انتظار می رود این گوشی دارای دوربین پشتی سه تایی و یک فلش LED باشد.

در صورتی که شایعات دقیق باشند، این گوشی دارای یک دوربین اصلی 48 مگاکیسلی با فناوری pixel binning است که در نهایت به ثبت تصاویر 12 مگاپیکسلی در حالت استاندارد می انجامد. همچنین یک دوربین الترا واید 12 مگاپیکسلی و یک حسگر سنجش عمق میدان 5 مگاپیکسلی متصور است.

از دیگر ویژگی های گوشی گلکسی نوت10 لایت می توان بدنه آلومینیومی، درگاه USB-C، بلندگو پشتی، جک هدفون 3.5 میلی متری، چیپست Exynos 9810، چهار گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی را برشمرد. این گوشی با سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 عرضه خواهد شد.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار