تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - 2016 April 04
زمانی که یکی از مدیران کمپانی میزو اعلام کرد گوشی Pro 6 این کمپانی از چیپست های جدید X25 مدیاتک بهره می برد همگی انتظار عرضه اسمارت فونی قدرتمند را داشتیم. بهره مندی از X25 به این معنی است که پردازنده این گوشی ده هسته ای است که در آزمایشات بنچمارک GFXBench نیز تایید شده است.

زمانی که یکی از مدیران کمپانی میزو اعلام کرد گوشی Pro 6 این کمپانی از چیپست های جدید X25 مدیاتک بهره می برد همگی انتظار عرضه اسمارت فونی قدرتمند را داشتیم. بهره مندی از X25 به این معنی است که پردازنده این گوشی ده هسته ای است که در آزمایشات بنچمارک GFXBench نیز تایید شده است. این گوشی از بدنه ای فلزی برخوردار است و با 4 گیگا بایت فضای رم و اسکنر اثر انگشت عرضه خواهد شد.

دوربین پشتی که کمی برجستگی نیز نسبت به سطح گوشی دارد، دارای فوکوس خودکار لیزری است . در طراحی پنل جلویی خبری از لبه ها نیست. این ها همه برداشتی است که از تصاویر فاش شده از نمونه مشکی رنگ این گوشی می توان داشت.

چیپست Helio X25 نسل جدید X20 است که از سرعت پردازش بیشتری برخوردار است. طراحی tri-cluster آن شامل دو هسته Cortex A-72 است که از سرعت کلاک 2.5 گیگاهرتز برخوردارند و انجام فعالیت های سنگین تر را به عهده دارند. چهار هسته Cortex-A53 با سرعت کلاک 2.0 گیگاهرتز انجام امور با سایز متوسط و چهار هسته Cortx-A53 دیگر با سرعت پردازش 1.4 گیگا هرتز انجام فعالیت های سبک تر را به عهده دارند.

در ادامه به تصاویر منتشر شده این گوشی توجه کنید.

 

میزو پرو 6

 

میزو پرو 6


منبع: تک شات
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار