کد خبر: ۲۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 09
پیش از لیست نامزدهای بهترین بازی‌های سال 2019 ویجیاتو را مشاهده کردید، بهترین‌های امسال را در ۱۰ دسته‌بندی کلی جای داده‌ایم و فارغ از ژانربندی‌های سنتی، دسته‌بندی‌هایمان را به گونه‌ای انتخاب کردیم که بهترین ویژگی‌های بهترین عناوین امسال را در بر بگیرند.
به گزارش آی تابناک : پیش از لیست نامزدهای بهترین بازی‌های سال 2019 ویجیاتو را مشاهده کردید، بهترین‌های امسال را در ۱۰ دسته‌بندی کلی جای داده‌ایم و فارغ از ژانربندی‌های سنتی، دسته‌بندی‌هایمان را به گونه‌ای انتخاب کردیم که بهترین ویژگی‌های بهترین عناوین امسال را در بر بگیرند.

حال نوبت به انتخاب و معرفی بهترین بازی‌های موبایل رسیده است. بازی‌های موبایل طی سالی که گذشت پیشرفت زیادی داشتند و یک قدم دیگر به انتظاری که یک گیمر حرفه‌ای از بازی دارد نزدیک‌تر شدند. با در نظر گرفتن عناوینی که در این زمینه پیشرو بودند، تحریریه ویجیاتو با بررسی‌های خود ۵ بازی را لایق قرارگیری در این دسته‌بندی دانست:‌ Stardew Valley که نسخه اندرویدی‌اش امسال آمد، Call of Duty Mobile ،Pokemon Masters ،Raid Shadow Legends و The Mighty Quest for Epic Loot.

نتیجه رای‌گیری،‌ در روز ۲۷ آذرماه و همزمان با اعلام برنده این دسته‌بندی از نگاه تحریریه ویجیاتو اعلام خواهد شد. در نهایت برای انتخاب بهترین‌ بازی موبایل و شرکت در قرعه‌کشی یک نسخه فیزیکی از بهترین بازی سال به انتخاب کاربران، به ویجیاتو سر بزنید.



منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار