کد خبر: ۲۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 08
شرکت کوگار (Cougar) که در تولید کیس های خاص شهره است، یکی از خاص و جذاب‌ترین کیس های موجود را رونمایی کرده است؛ خاص، زیبا و متفاوت. برای آشنایی با کیس Conquer 2 با ما همراه باشید.
به گزارش آی تابناک : کیس Conquer 2 محصولی خاص از کوگار است که در ابعاد استاندارد Full-tower، برای نخستین بار در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 رونمایی شد. کیس Conquer 2 ترکیبی از شیشه و فلز است؛ طراحی آن تحسین برانگیز بوده و اگر در میز کار شما قرار گیرد، چشم همگان را در حین ورود به خود خیره خواهد کرد. در بخش‌هایی از آن، از جمله پنل جلو، نوارهای LED RGB به شکلی متفاوت نصب شده است.

COU-02.jpg

مهندسان کوگار برای پشتیبانی حرفه از طیف گسترده‌ای از قطعات سخت افزاری نیز برنامه ریزی کرده و بد نیست بدانید که این کیس از تمام مادربردهای Mini ITX / Micro ATX / ATX / CEB پشتیبانی خواهد کرد. کیس 368×631×744 با وزن 18 کیلوگرم، یکی از کیس های سنگین به شمار رفته که با توجه به متریال و طراحی آن، طبیعی به نظر می‌رسد.

COU-03.jpg

کیس Conquer 2 برای مادینگ های حرفه‌ای نیز گزینه ایده آلی به حساب می‌آید. البته استفاده از خنک کننده‌های سیکل باز مایع نیز برای آن به خوبی تعریف شده است. کیس Conquer 2 می‌تواند از کارت‌های گرافیکی به طول حداکثر 40 سانتی متر پشتیبانی کرده و تا 10 اسلات توسعه نیز در آن قابل پشتیبانی است. در پشت سینی مادربرد امکان نصب 4 ذخیره ساز شامل دو درایو 2.5 و دو درایو 3.5 اینچی وجود دارد.

در پشت، جلو و بالای کیس، طیف عظیمی از خنک کننده مایع قابل نصب هستند. در صورت استفاده از رادیاتورها، می‌توانید رادیاتورهای 120 میلی متری تا 360 میلی متری را در کیس Conquer 2 مورد استفاده قرار دهید. به رغم آنکه Cougar خبر عرضه کیس Conquer 2 را اعلام کرده است، اما تا کنون اشاره‌ای به قیمت گذاری این محصول نکرده است. Conquer 2 در پنل رابط‌های I/O به یک کنترلر RGB مجهز بوده و خوشبختانه یک رابط USB-C را نیز به همراه دارد. امکان همگام سازی (Sync) دیودهای RGB کیس با فناوری‌های موجود در مادربردها نیز میسر شده است.

COU-04.jpg

در نهایت باید بگوییم که Conquer 2 از منابع تغذیه‌ای با طول حداکثر 22 سانتی متر پشتیبانی می‌کند. Conquer 2 کیسی خاص و زیبا با طراحی مدرن و البته تمرکز بر پشتیبانی از سخت افزارهای روز است. قیمت کیس های موجود در بازار ایران در ماه‌های اخیر به شکلی غیر منتظره افزایش یافته و از ارزش خرید آنها کاسته شده است. آیا در صورت ورود Conquer 2 به بازار ایران آن را انتخاب خواهید کرد؟




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار