تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - 2016 April 02
همانطور که تاکنون در خبرها مطلع شده اید، فروش گوشی هوشمند جدید ال جی G5 از امروز در سراسر جهان آغاز می شود.
همانطور که تاکنون در خبرها مطلع شده اید، فروش گوشی هوشمند جدید ال جی G5 از امروز در سراسر جهان آغاز می شود. ال جی پرچمدار جدید خود را یک روز زودتر در اختیار کره ای ها قرار داده و شهروندان این کشور از روز گذشته این گوشی هوشمند را دریافت کرده اند. اما همین یک روز هم باعث شده ال جی رکورد تازه ای در فروش محصولات را به نام خود ثبت کند.


براساس تازه ترین گزارش ها از کره جنوبی، طی نخستین روز از عرضه گوشی ال جی G5 در این کشور بیش از پانزده هزار دستگاه از آن به فروش رفته که این میزان سه برابر بیشتر از فروش پرچمدار قبلی این شرکت یعنی ال جی G4 در سال گذشته است. طبق اعلام روزنامه The Korea heard، فروش این پرچمدار ال جی توسط اپراتور مخابراتی KT Corp انجام شده و به دلیل نقص فنی در وب سایت فروش آنلاین این شرکت، در فروش دو هزار دستگاه گوشی تاخیر به وجود آمده که در غیر این صورت، میزان فروش ال جی G5 به هفده هزار دستگاه می رسید.


البته اگر بخواهیم میزان فروش ال جی با رقیب و هموطنش یعنی سامسونگ را مقایسه کنیم، بد نیست بدانید که این شرکت در دو روز نخست عرضه گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج بیش از صد هزار دستگاه گوشی هوشمند را فروخته است.


حتی اگر این تخمین ها نیز درست باشند، هنوز باید چشم به راه هفته های آتی باشیم تا ببینم این روند مثبت فروش ادامه می یابد یا نه. اگر پاسخ این سوال مثبت باشد، ال جی به احتمال زیاد به هدف خود که افزایش سود حاصل از فروش گوشی های هوشمند است دست می یابد. کارشناسان تخمین می زنند که ال جی تا پایان سال جاری میلادی بیش از ده میلیون دستگاه گوشی G5 را به فروش برساند.


در عین حال که پرچمداران قبلی ال جی با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می شدند، حال G5 قیمتی نزدیک به گلکسی اس 7 پیدا کرده است. این گوشی با طراحی ماژولار و قدرت سخت افزاری بالای خود گزینه ای ایده آل برای بسیاری از کاربران به شمار می رود. این گوشی همچنین از چند دستگاه جانبی نیز بهره مند است که مجموع این بسته پیشنهادی ال جی شانس موفقیت آن را طی ماه های آینده بالا خواهد برد.
منبع: تک شات
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار