کد خبر: ۲۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 13
بر اساس گزارش‌های منتشر شده از منابع آگاه، شرکت چینی BOE از ماه اکتبر سال جاری میلادی، مراحل تولید انبوه پنل‌های Micro OLED را در کارخانه کون‌مینگ چین آغاز کرده است.
به گزارش آی تابناک : بر اساس گزارش‌های منتشر شده از منابع آگاه، شرکت چینی BOE از ماه اکتبر سال جاری میلادی، مراحل تولید انبوه پنل‌های Micro OLED را در کارخانه کون‌مینگ چین آغاز کرده است. حال این شرکت بزرگ چینی اعلام کرده است که برای ادامه پروژه تولید انبوه پنل‌های Micro OLED، به یک شریک تجاری نیاز دارد.

در ماه مه سال جاری میلادی، شرکت BOE از فناوری ساخت پنل‌های Micro OLED از نوع 0.39 اینچی با تراکم پیکسلی 5644 PPI رونمایی کرد؛ همچنین گفته می‌شود که پنل‌های Micro OLED شرکت BOE در حال حاضر در تلسکوپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته علاوه بر این، شرکت BOE از این پنل‌ها در عینک‌های واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، عینک‌های FPV و در پروژکتور پهپاد‌ها استفاده می‌کند.

شرکت BOE سابقه درخشانی در همکاری با هواوی دارد، به طور مثال پنل‌های صفحه نمایش پرچمداران میت 20 هواوی توسط این شرکت تامین شدند، در همین راستا احتمال همکاری مشترک BOE و هواوی در ساخت پنل‌های Micro OLED بسیار زیاد است. در حال حاضر شرکت اپل و ال جی در بخش صفحه نمایش به شکل جدی سرمایه گذاری کرده‌اند که در نهایت درآمد آن‌ها از این بخش در نیمه اول سال 2019 به 8 میلیارد دلار رسیده است.

طبق گزارش مالی شرکت BOE، خط تولید نسل ششم صفحه نمایش‌های AMOLED منعطف این شرکت نسبت به سال گذشته نزدیک به 300 درصد افزایش داشته است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، میزان فروش پنل‌های شرکت BOE در سطح جهانی رشد بسیار خوبی داشته است و میزان فروش جهانی آن نسبت به سال گذشته 23 درصد افزایش داشته است.

این روزهای تعداد دستگاه‌های مجهز به صفحه نمایش OLED رو به افزایش است و این موضوع نیاز شرکت‌ها به پنل‌های OLED را نسبت به سال‌های گذشته بیشتر کرده است. پنل‌های OLED منعطف گوشی‌های هوشمند، دومین سهم بازار جهانی صفحه نمایش را به خود اختصاص داده‌اند. اگر اپل به جمع مشتریان BOE بپیوندد، بدون شک میزان تولید و فروش این شرکت در سال آینده میلادی به شکل جدی افزایش پیدا خواهد کرد.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار