کد خبر: ۲۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 12
مقامات شرکت آدیداس در مصاحبه‌ای اعلام کردند که قصد دارند کارخانه‌های رباتیک آدیداس را در آسیا تاسیس کنند.
به گزارش آی تابناک : شرکت "آدیداس" به تازگی اعلام کرده که قصد دارد تا شش ماه دیگر، کارخانه‌های رباتیک خود موسوم به "اسپید فکتوریز"(Speedfactories) را در شهرهای آتلانتا و آنسباخ تعطیل کند. این شرکت امیدوار است که بتواند فناوری رباتیک خود را در کارخانه‌های مجهز به نیروی انسانی در آسیا دوباره آغاز کند.

کارخانه‌های رباتیک آدیداس، در سال‌ها 2016 و 2017 در آتلانتا و آنسباخ تاسیس شدند تا فرآیند ساخت و تولید متمرکزی را شکل دهند اما آدیداس قصد دارد این صنعت را مانند بسیاری از صنایع دیگر، در آسیای شرقی پیش ببرد زیرا نیروی کار در این ناحیه، فراوان است و هزینه بسیار کمتری را نیز به همراه دارد اما روند این کار برای شرکت بزرگ و معروفی مانند آدیداس که باید با سرعت مد همراه باشد، کمی کند است.

"اریک لایتکه"(Eric Liedtke)، مدیر ارشد بازاریابی آدیداس در مصاحبه‌ای گفت: بیشتر محصولات ما در حال حاضر، بیرون از آسیا تولید می‌شوند و ارسال آنها با کمک کشتی و هواپیما صورت می‌گیرد اما اسپید فکتوریز می‌توانند این روند را تغییر دهند. ما می‌توانیم به جای داشتن یک مرکز توزیع در این ناحیه، یک کارخانه در آن داشته باشیم.

در هر حال، به نظر می‌رسد که مشکلات این کار، بیش از حد تصور است. کارخانه‌های رباتیک، ابزاری قدرتمند به شمار می‌روند اما پیکربندی و تغییر مجدد آنها، کار دشواری است زیرا تنظیم بازوهای رباتیک، سیستم‌های بینش رایانه‌ای و تجهیزاتی از این دست، به دانش تخصصی نیاز دارد. تولیدکنندگانی که در حوزه رباتیک فعال هستند، به پیشرفت در این زمینه کمک می‌کنند اما دشواری‌های این کار، بسیار بیشتر از آموزش نیروی انسانی برای استفاده از ابزار استاندارد با الگویی متفاوت است.

"مارتین شانکلند"(Martin Shankland)، مدیر اجرایی آدیداس در یک مصاحبه خبری گفت: اسپید فکتوریز، تاثیر قابل توجهی در قابلیت‌ها و نوآوری‌های ما در ساخت داشته‌اند و این همان هدفی است که از ابتدای کار در سر داشته‌ایم.



منبع : ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار