کد خبر: ۲۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - 2019 October 26
اوایل هفته‌ای که گذشت هواوی اعلام کرد فروش گوشی‌های هوشمندش از 200 میلیون دستگاه گذشته است. بد نیست دستیابی به این رکورد، 64 روز سریع‌تر از سال گذشته انجام شده است. این در حالی است که تحریم‌های آمریکا علیه هواوی به قدرت پابرجا هستند.
به گزارش آی تابناک : پس از اعلام این رکورد در هفته‌‌ای که گذشت، مدیرعامل هواوی عصر امروز طی مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌های اروپایی از عبور از رکورد فروش 270 میلیون دستگاه تا پیش از پایان سال میلادی جاری خبر داد؛ رقمی که حدود 20 میلیون دستگاه از آمار اعلامی توسط تحلیل‌گران بیشتر است.

اوایل سال 2016 بود که هواوی اعلام کرد تا که تا سال 2021 جایگاه نخست را در بازار موبایل ازآن خود می‌کند. هواوی در آن زمان فروش 270 میلیون دستگاه را به عنوان هدف خود در سال 2019 تعیین کرد. هدفی که ظاهراً حتی تحریم‌های آمریکا نتوانسته‌اند مانع دستیبابی هواوی به آن شوند. برای مقایسه بد نیست بدانید سامسونگ در 3ه ماهه نخست سال 2018 میلادی 290 میلیون اسمارت‌فون به بازار عرضه کند.

سری هواوی میت 30 هواوی مجهز به امکانات و فناوری‌هایی هستند که در کمتر اسمارت‌فونی مشاهده می‌شود. با این حال به خاطر فقدان سرویس‌های گوگل در این سری، عرضه آن تنها در کشورهای محدودی انجام می‌شود.

هواوی قصد دارد گوشی تاشوی Mate X را اواخر سال میلادی جاری به بازار کند. از سوی دیگر با در نظر گرفتن تعطیلات پیش رو، 2 ماه باقی مانده از سال می‌تواند فرصت مناسبی برای هواوی به منظور دستیابی به هدف مذکور است.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار