کد خبر: ۲۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - 2019 October 23
اپل در حال آزمایش روش های مختلف برای کاهش مساحت بریدگی نمایشگر آیفون ۲۰۲۰ و افزایش عرض آنتن برای پشتیبانی از شبکه 5G است.
به گزارش آی تابناک : از منابع موثق در صنعت موبایل اپل سرگرم آزمایش نسخه جدید دوربین Face ID است که باعث کاهش عرض یا طول بریدگی نمایشگر در آیفون های سال بعد می شود. وی در صفحه توییتر خود به این مساله اشاره کرده است:

اپل سرگرم تست پروتوتایپ های جدید Face ID با اپتیک‌‌های متفاوتی است که برخی از آنها باریکتر و برخی دیگر کوتاه تر از نسخه فعلی هستند.

گسکین همچنین از باز طراحی آنتن در آیفون ۲۰۲۰ سخن به میان آورده که ظاهرا با هدف سازگاری این گوشی با شبکه 5G صورت می گیرد:

پروتوتایپ های آیفون ۲۰۲۰ شامل خطوط آنتن عریض تر (بیش از ۱ میلی متر) برای شبکه 5G است. در این گوشی ها به جای خطوط پلاستیکی از مواد جدیدی (شیشه، سرامیک یا عقیق) استفاده خواهد شد.

این افشاگر در بخش دیگری از گزارشش به تصمیم اپل برای حذف پورت لایتنینگ اشاره کرده اما تایید نکرده که این تغییر در آیفون ۲۰۲۰ پیاده سازی می شود. نکته عجیب اینجاست که از نظر وی اپل اینکار را برای روی آوردن به پورت USB-C انجام نمی دهد بلکه کوپرتینویی ها به دنبال تکیه صرف بر شارژ بی سیم هستند.

آیفون ۲۰۲۰

بنجامین گسکین پیش از این مدعی شده بود که احتمال حذف کلی ناچ در آیفون ۲۰۲۰ وجود دارد چون فناوری جدید Face ID امکان تعبیه سنسورها در حاشیه نمایشگر را به اپل می دهد.

به گفته وی اپل پروتوتایپی ۶.۷ اینچی را در اختیار دارد که در آن سیستم Face ID و دوربین TrueDepth در حاشیه بالایی جاخوش کرده اند. مینگ-چی کو هم قبلا گزارش های مشابهی را در این باره منتشر کرده بود.



منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار