کد خبر: ۲۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 22
در یک خبر خوب برای علاقه‌مندان به گوشی‌های آنر، رئیس این کمپانی ضمن انتشار تیزرهای رسمی، اعلام کرد ماه آینده یک گوشی از سری Honor V30 را با پشتیبانی از شبکه 5G معرفی می‌کند.
به گزارش آی تابناک : در یک خبر خوب برای علاقه‌مندان به گوشی‌های آنر، رئیس این کمپانی ضمن انتشار تیزرهای رسمی، اعلام کرد ماه آینده یک گوشی از سری Honor V30 را با پشتیبانی از شبکه 5G معرفی می‌کند. هرچند آقای مینگ به تاریخ دقیق معرفی گوشی Honor V30 5G اشاره نکرد، اما رونمایی آن در ماه نوامبر قطعی است.

به گفته رئیس برند آنر، گوشی Honor V30 جوانان را هدف می‌گیرد. این گوشی از هر دو حالت Stand Alone و Non-Stand Alone شبکه‌های 5G پشتیبانی می‌کند. بر پایه شایعات مدل 5G این سری Honor V30 Pro نام خواهد داشت. برای این گوشی به‌کارگیری چیپست Kirin 990 با مودم 5G داخلی متصور است. همچنین گفته می‌شود این گوشی از صفحه نمایش OLED با دو ناچ نقطه‌ای یا سوراخ و دوربین پشتی 60 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

honor_v30_pro_with_5g1.jpg

در عین حال انتظار می‌رود Honor V30 مدل معمولی‌تر این سری با پشتیبانی از شبکه 4G باشد. برای این گوشی به‌کارگیری نسخه غیر 5G چیپست Kirin 990 و صفحه نمایش LCD با یک ناچ متصور است. در حالی که گفته می‌شود مدل Pro از شارژ سیمی 40 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی بهره می‌برد، برای مدل V30 تنها شارژ سیمی 22.5 واتی متصور است.

honor_v30_pro_with_5g2.jpg

در سایه ممنوعیت‌های وضع شده از سوی دولت ایالات متحده و تمدید نشدن تعلیق 90 روزه، انتظار نمی‌رود هیچ یک از گوشی‌های سری V30 آنر به Google Play Services مجهز باشند.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار