کد خبر: ۲۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 21
فسیل Gen 5 نخستین ساعت هوشمند مبتنی‌بر سیستم‌عامل Wear OS است که از تماس تلفنی گوشی‌های هوشمند آیفون پشتیبانی می‌کند.
به گزارش آی تابناک : از دیدگاه بسیاری از کاربران، ساعت هوشمند فسیل Gen 5 یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند مبتنی‌بر سیستم‌عامل Wear OS است. ظاهرا با دریافت آخرین به‌روزرسانی وضعیت از این هم بهتر شده و ساعت هوشمند مذکور با سیستم‌عامل iOS بهتر از قبل کار می‌کند. 

کاربران این گجت پوشیدنی می‌توانند با دریافت آخرین به‌روزرسانی، تماس‌های تلفنی گوشی آیفون را روی آن دریافت کنند. ساعت‌های هوشمند مبتنی‌بر سیستم‌عامل Wear OS قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند آیفون را دارند؛ اما از تمامی ویژگی‌های اپل‌‌واچ برای اتصال به گوشی هوشمند آیفون برخوردار نیستند. 

ساعت های هوشمند فسیل

ساعت هوشمند ۲۹۵ دلاری فسیل Gen 5 با بدنه‌ی استیل ضدزنگ، نمایشگر OLED، پردازنده‌ی اسنپدراگون Wear 3100، یک گیگابایت حافظه‌ی رم و جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل Wear OS مرداد امسال معرفی و به بازار عرضه شد. اکثر ساعت‌های هوشمند فقط به کاربر اطلاع‌رسانی می‌کنند که شخصی با وی تماس گرفته است و حتی با وجود اسپیکر، امکان دریافت تماس روی ساعت هوشمند برای کاربران وجود ندارد. برخی از کاربران فسیل Gen 5 در Reddit اعلام کرده‌اند با به‌روزرسانی جدید، هنگام اتصال به گوشی‌های هوشمند اندرویدی نیز تماس‌ها بهبود یافته است.



منبع : زومیت

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار