کد خبر: ۲۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 21
بعد از معرفی هر گوشی شاخصی انتظار چند رویداد را پس از آن داریم که سخت‌ترین آنها تست مقاومت زک نلسون است. اینبار پای وان پلاس 7T به این مسلخ باز شده اما سرنوشت چندان خوشی در انتظار پرچمدار چینی ها نبود.
به گزارش آی تابناک : وان پلاس 7T اوایل ماه جاری معرفی شد و از از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. خرید موبایلی با این مشخصات در کنار شارژ سریع ۳۰ واتی با قیمت ۵۹۹ دلار مقرون به صرفه به نظر می رسد اما بهتر است قبل از خرید ادامه مطلب را بخوانید.

تست مقاومت وان پلاس 7T با آزمون خراش شروع شده و طبق معمول در سطوح ۶ و ۷ نخستین خط و خش ها روی پوشش گوریلا گلس پدیدار می شوند. پس از آن شاهد جان به در بردن نمایشگر ۶.۵۵ اینچی با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی از شعله آتش هستیم که با توجه به نوع پنل دور از انتظار هم نبود.

در مرحله بعد نوبت به تست خمش می رسد و اینجاست که وان پلاس 7T کم می آورد. هرچند پرچمدار جدید چینی ها از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند با این حال پنل پشتی گوشی از جنس شیشه ساخته شده. این پنل بی جان نه تنها کارایی خاصی ندارد بلکه به محض وارد شدن فشار از لبه به سمت دوربین ترک می خورد.

تست مقاومت وان پلاس 7T

علی رغم این اتفاق گوشی هنوز هم به درستی کار می کند. زک با اشاره به اینکه وان پلاس ۷ پرو از این تست جان سالم به در برده، ساختار مدور دوربین را دلیل احتمالی کاهش مقاومت نسخه فعلی عنوان می کند.

با توجه به فقدان شارژ بی سیم احتمالا بسیاری از کاربران ترجیح می دهند به جای استفاده محتاطانه از یک گوشی با پنل شیشه ای یا دوربین مدور، با خیال راحت از موبایلی با بدنه‌ای مقاوم بهره ببرند.



منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار