کد خبر: ۲۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 16
این روزها بادزها یا همان هدفون‌های بی‌سیم یکی از ترندهای قابل توجه دنیای فناوری‌های همراه و موسیقی هستند.
به گزارش آی تابناک : این روزها بادزها یا همان هدفون‌های بی‌سیم یکی از ترندهای قابل توجه دنیای فناوری‌های همراه و موسیقی هستند. گوگل هم برای اینکه از قافله این محصولات جذاب جا نماند محصولی را معرفی کرده که می‌تواند با امکانات خاص خود بسیار کاربردی و جذاب باشد.

رویداد معرفی محصولات سخت‌افزاری گوگل در نیویورک برپا شده و این شرکت قصد دارد با محصولاتی که در آن معرفی می‌شوند خود را در همه زمینه‌های فناوری، بروز کند.

یکی از ابزارهایی که باید آن را به تازگی در لیست دسته‌بندی محصولات گوگل جای داد هدفون‌های بی‌سیم هستند که گوگل با تجهیز آنها به دستیار هوشمند خود فصلی نو را در این محصولات پی گرفته که تا به امروز کمتر به آن توجه شده بود.

Pixel-Ear-buds2.jpg

هدفون‌های بی‌سیم گوگل Pixel Buds نام دارند که می‌توانند کیفیت صدای مرتبه بالایی را با دامنه پوشش بلوتوث ارتقا یافته و ترجمه همزمان مکالمات با افراد دیگر را در اختیار کاربر قرار دهند.

Pixel-Ear-buds3.jpg

نکته بسیار جالب در مورد دامنه و کیفیت پوشش مسافتی این هدفون آن است که گوگل اعلام نموده اگر شما کیف ورزشی خود که گوشی هوشمندتان در آن قرار دارد را در کنار زمین فوتبال قرار دهید می‌توان با اتصال آن به Pixel Buds در سراسر زمین تمرین دو میدانی انجام داد و ارتباط دستگاه با هدفون دچار مشکل نخواهد شد.

Pixel-Ear-buds6.jpg

قابلیت دیگر این هدفون تنظیم حجم صدا متناسب با محیط است و به صورت خودکار هنگامی که در محیط‌های شلوغ قرار بگیرید این امکان وجود دارد که حجم صدا افزایش پیدا کرده و در عین حال در محیط‌های آرام نیز برای جلوگیری از آسیب دیدن گوش‌ها، صدا به صورت مناسبی کاهش پیدا خواهد کرد.

Pixel-Ear-buds5.jpg

همچنین این هدفون می‌تواند تا 5 ساعت شارژدهی باتری داشته باشد و اگر از بدنه نگهدارنده آن استفاده کنید می‌توانید عمر باتری آن را تا 24 ساعت شارژ افزایش دهید.

Pixel-Ear-buds4.jpg

این هدفون با قیمت 179 دلار و در چهار رنگ سفید، نارنجی، نعنایی و مشکی عرضه خواهد شد.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار