کد خبر: ۲۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 14
آمارهای جدید منتشرشده توسط PiperJaffray نشان‌دهنده افزایش قابل توجه سهم آیفون از بازارگوشی‌های هوشمند در میان نوجوانان و جوانان امریکایی است.
به گزارش آی تابناک : آمارهای جدید منتشرشده توسط PiperJaffray نشان‌دهنده افزایش قابل توجه سهم آیفون از بازارگوشی‌های هوشمند در میان نوجوانان و جوانان امریکایی است. طبق این آمار، آیفون‌های اپل توانسته‌اند سهمی در حدود 83 درصد از این بازار را کسب کنند که بالاترین سهم اپل از بازار در میان محصولات مختلف است.

اما نکته حائز اهمیت در این باره، رضایت کم‌نظیر کاربران آیفون است. بر اساس نظر سنجی‌های انجام شده، بیش از 86 درصد از صاحبان آیفون‌، قصد تعویض گوشی هوشمند خود، تنها با یک آیفون جدید را دارند؛ نتیجه‌ای که پیش از این نیز بارها در نظر سنجی‌ها شاهد آن بوده‌ایم.

سال آینده منتظر آیفونی ارزان‌تر باشید!
اگرچه آیفون 11 و قیمت‌گذاری جنجالی آن سبب شده این محصول از استقبال بی‌سابقه نوجوانان و جوانان بهره‌مند شود، اما ظاهراً اپل قصد دارد پارا از این هم فراتر بگذارد و آیفونی ارزان‌ قیمت‌تر را روانه بازار کند. در حال حاضر آیفون 11 با قیمت پایه 699 دلار به فروش می‌رسد که در مقایسه با آیفون Xr، نسل پیشین خود، کاهشی 50 دلاری در قیمت پایه را از سوی اپل نشان می‌دهد.

با این حال آنطور که پیداست اپل قصد دارد در ماه‌های نخست سال میلادی 2020 با ارائه آیفونی ارزان قیمت‌تر، قشر وسیع‌تری از کاربران را هدف بگیرد. براساس شایعات گوشی هوشمند بعدی اپل، نسل دوم آیفون SE خواهد بود که با بدنه آیفون 8 و به همراه سخت‌افزار جدید روانه بازار خواهد شد. قیمت پایه این محصول نیز 399 دلار تخمین زده شده‌است.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار