تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - 2016 March 30
شرکت ورایزن در ماه‌های اخیر برای گوشی‌های در دسترس ال‌جی G3 و G4 از وصله نرم‌افزاری پرده‌برداری کرد که امنیت این سامانه‌ها را بیشتر می‌کند.
 ال‌جی G4 و G3 در ورایزن به اندروید 6.0 Marshmallow به‌روزرسانی شدند و به این معنی است که کاربران از آخرین وصله امنیتی انتظار امنیتی بیشتری نداشته باشند.

شرکت ورایزن یک به‌روزرسانی را اعلام کرد که در نرم‌افزار اندروید گوشی‌های G3 شناسایی‌شده است این به‌روزرسانی به‌عنوان آخرین به‌روزرسانی امنیتی این سیستم‌عامل به شمار می‌رود.

شرکت ورایزن به کاربران گوشی‌های هوشمند LG توصیه می‌کند قبل از شروع فرایند به‌روزرسانی گوشی خود؛ از وضعیت پر بودن باتری اطمینان حاصل نمایند. همچنین توصیه می‌شود که به یک شبکه اینترنت پایدار متصل شوند.

گوشی‌های نام‌برده تنها تجهیزات در دسترسی نیستند که نسخه اندروید آن‌ها نیاز به به‌روزرسانی دارد. گوشی‌های هوشمند دیگری نظیر LG V10، HT One M9، HTC One M8، Samsung Galaxy Note Edge، Galaxy Note 5، Galaxy S7، Galaxy S7 edge دارای آسیب‌پذیری هستند که توسط وصله ارائه‌شده این شرکت به‌روزرسانی می‌شوند.

الگوهای ارائه‌شده که جهت بروز رسانی توسط سازندگان گوشی‌های هوشمند HTC، LG و سامسونگ در سال 2015 ارائه شد نشان می‌دهد که این به‌روزرسانی‌های امنیتی قبل از به‌روزرسانی گوگل در سیستم‌عامل اندروید شروع‌شده است.

به کاربران توصیه می‌شود که مهاجمان در کمین برای پیدا کردن نقص در سیستم‌عامل شما برای سرقت اطلاعات شخصی و سرقت اطلاعات هستند که این سرقت و انتشار اطلاعات می‌تواند به صدمه مالی منجر شود.

به‌روزرسانی‌های امنیتی در دستگاه شما ویژگی‌های جدیدی را به ارمغان می‌آورد و مهم‌ترین ویژگی این است به‌روزرسانی‌های ماهانه باعث می‌شود آسیب‌پذیری‌ها کاهش پیدا کنند. به کاربران توصیه می‌شود برای مقابله با حملات سایبری به‌روزرسانی‌های امنیتی را جهت جلوگیری از رشد آسیب‌پذیری‌ها دریافت و بارگذاری کنند.

منبع: سایبربان
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار