کد خبر: ۲۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 05
بر پایه تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده، اپل در آپدیت iOS 13.1 برخی از شارژرهای بی سیم را به 5 وات محدود کرده است. این محدودیت هر دو شارژرهای مورد تأیید اپل و متفرقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
به گزارش آی تابناک :  شارژرهای بی سیم Qi ساخت Belkin ،Mophie و Anker با حداکثر توان خود بدون مشکل قابل استفاده هستند. ظاهراً iOS 13.1 صرفاً از شارژ 7.5 واتی با شارژرهای بی سیم با رگولاسیون  ولتاژ  فرکانس ثابت پشتیبانی می‌کند که از سوی اپل توصیه شده‌اند.

این محدودیت جدید باعث شده حتی گوشی‌های جدید iPhone 11 که از شارژ سریع تا 10 وات پشتیبانی می‌کنند، با برخی شارژرها به 5 وات محدود شوند. این در حالی است که در iOS 13 امکان استفاده از تمام توان شارژرهای 7.5 واتی وجود داشت.

اپل در سال 2017 شارژ بی سیم 5 واتی را به گوشی‌های iPhone 8 ،8 Plus و iPhone X آورد. اما با انتشار iOS 11.2، مدل‌های یاد شده از شارژرهای سریع‌تر 7.5 واتی Qi مورد تأیید اپل پشتیبانی می‌کردند.

این در حالی است که گوشی‌های جدید سری iPhone 11 حداکثر از شارژ به یسیم 10 واتی پشتیبانی می‌کنند. البته لازمه آن داشتن یک شارژر مناسب و مورد تأیید اپل است.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار