کد خبر: ۲۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 02
نرم‌افزار «Personal Safety» که به طور تصادفی روی Play Store گوگل منتشر شده بود؛ قابلیت تشخیص تصادف گوگل و نحوه عملکرد آن را به نمایش گذاشته است.
به گزارش آی تابناک : نرم‌افزار «Personal Safety» که به طور تصادفی روی Play Store گوگل منتشر شده بود؛ قابلیت تشخیص تصادف گوگل و نحوه عملکرد آن را به نمایش گذاشته است. این نرم‌افزار هم‌اکنون از پلی‌استور حذف شده با این حال به لطف کاربران انجمن XDA اطلاعات نسبتاً کاملی از آن در دسترس است.

توضیحات ارائه شده برای نرم‌افزار Personal Safety از اضافه شدن قابلیت تشخیص تصادف به گوشی‌های پیکسل کاربران امریکایی را خبر داده است. البته دقیقاً مشخص نیست که این قابلیت مختص سری پیکسل خواهد بود یا به صورت قابلیتی انحصاری به همراه گوشی‌های سری پیکسل 4 گوگل ارائه خواهد شد.

طبق توضحیات نرم‌افزار، تشخیص تصادف از طریق بررسی اطلاعات GPS دستگاه، سنسور شتاب‌سنج و میکروفون انجام خواهد شد. هنگامی که دستگاه تصادفی را تشخیص دهد دستگاه شروع به لرزش، پخش هشداری با حداکثر ولوم و نمایش اعلانی سوالی خواهد کرد.

2019-10-01 18_44_14-Google Pixel 4 likely getting car crash detection with Personal Safety app.png

دستگاه از کاربران سوال می‌کند که آیا به کمک احتیاج دارند یا خیر. اگر کاربر به این سوال پاسخی ندهد، گوشی به طور خودکار با 911 تماس می‌گیرد و لوکیشن دستگاه را نیز برای آن‌ها ارسال می‌کند. همچنین می‌توان برای نرم‌افزار تعریف کرد که در مواقع ضروری این‌چنینی لوکیشن دستگاه برای گروهی از مخاطبین دستگاه نیز ارسال شود.



منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار