کد خبر: ۲۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 01
در مدت اخیر شرکت مایکروسافت در حال آماده سازی محصولات جدید خانواده سرفیس با سخت افزارهای متفاوت بوده است که به احتمال زیاد فردا در رویداد ویژه‌ای توسط مایکروسافت معرفی خواهد شد.
به گزارش آی تابناک : در مدت اخیر شرکت مایکروسافت در حال آماده سازی محصولات جدید خانواده سرفیس با سخت افزارهای متفاوت بوده است که به احتمال زیاد فردا در رویداد ویژه‌ای توسط مایکروسافت معرفی خواهد شد. حال پیش از معرفی رسمی سرفیس‌های جدید، تصاویر و اطلاعات مربوط به سرفیس پرو 7 و تبلت جدید سرفیس با تراشه ARM منتشر شده است.

در سال‌های اخیر محصولات خانواده سرفیس مایکروسافت موفق شده است تا طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند و به محبوبیت بالایی میان کاربران دست پیدا کرده است. به نوعی افزایش محبوبیت محصولات خانواده سرفیس، نتیجه سیاست‌های جدید مایکروسافت با هدف گسترش تنوع محصولات خانواده سرفیس و عرضه آن برای اقشار مختلف جامعه است.

اخیراً تصاویری از نسخه 13 و 15 اینچ سرفیس لپ‌تاپ 3 منتشر شده بود و طراحی ظاهری این محصول را لو داده بود. حال پس از چند روز تصاویر مربوط به سرفیس 7 پرو و تبلت جدید سرفیس که به تراشه ARM مجهز شده است، در سایت‌های مختلف منتشر شده و طراحی این دو محصول را تا حد زیادی لو داده است. تا این لحظه اسم تبلت جدید خانواده سرفیس با تراشه ARM مشخص نشده است، اما بر اساس تصاویر منتشر شده، حاشیه صفحه نمایش این محصول بسیار کمتر از سرفیس پرو 7 است.

تصاویر مربوط به تبلت‌های جدید سرفیس توسط افشاگر معروف، ایوان بلس منتشر شده است. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، صفحه نمایش تبلت سرفیس جدید از حاشیه باریک‌تری نسبت به نسخه 7 پرو بهره می‌برد؛ همچنین در تبلت سرفیس جدید شاهد استفاده از دو درگاه USB C هستیم، در حالی که مایکروسافت برای نسخه 7 پرو یک درگاه USB C، یک درگاه USB A و یک درگاه کارت حافظه SD در نظر گرفته است.

متاسفانه رندرهای مطبوعاتی منتشر شده از این دو محصول بخش‌های محدودی از آن‌ها را به نمایش گذاشته است، اما در تصاویر منتشر شده شاهد کیبورد تبلت‌های جدید سرفیس هستیم که مانند همیشه به عنوان لوازم جانبی و به شکل جداگانه فروخته می‌شود. تبلت جدید سرفیس به تراشه ARM مجهز شده است، در حالی که نسخه سرفیس 7 پرو به همراه نسل دهم پردازنده اینتل Ice Lake عرضه خواهد شد.



منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار