در واقع قبل از بازگشت تحریم های خودروسازی، قرار بود که سیتروئن C3 فقط در مدل های سفید سقف قرمز در سایپا کاشان تولید و عرضه شود، اما حالا در نبود سیتروئن و چانگان، سایپا کاشان چاره ای جز تن دادن به تولید خودروهایی مانند کوییک ندارد.
براساس شایعات اولیه، احتمالا چیزی در حدود سه ماه دیگر به معرفی رسمی این خودرو زمان باقیست اما می توان حدس زد که برخلاف نسخه صادراتی، اثری از پیشرانه برلیانس در زیر کاپوت کوییک کراس دیده نشود، چرا که چینی ها بخاطر شدت تحریم های اعمال شده بر صنعت خودروسازی، امکان ارسال قطعات فنی مهمی نظیر پیشرانه را به کشورمان ندارند.
از این رو باید منتظر ماند تا مشخصات فنی و آپشن های رفاهی این خودرو به شکل رسمی توسط سایپا اعلام شود، اما در مجموع اصلا بعید نیست که به واسطه چند آپشن، کوییک کراس به عنوان تازه ترین نواده پراید، به خودرویی 70 میلیونی مبدل شود. به خصوص که با قطع تولید بسیاری از خودروهای اتوماتیک نسبتا ارزان قیمت، بازار عملا از خودروهای اتوماتیک در بازه قیمتی کمتر از 150 میلیون تومان خالی شده و همین خلا می تواند امکان افزایش عجیب و غریب قیمت کوییک کراس را (در صورت عرضه در نسخه اتوماتیک) فراهم آورد.