کد خبر: ۲۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - 2019 September 30
یکی از ویژگی‌هایی که طرفداران دوآتشه اپل همواره خواستار آن بوده‌اند اما هیچوقت شاهد حضور آن در آیفون‌ها نبودند، اضافه شدن نور زمینه به لوگوی پشتی آیفون‌ها است.
به گزارش آی تابناک : یکی از ویژگی‌هایی که طرفداران دوآتشه اپل همواره خواستار آن بوده‌اند اما هیچوقت شاهد حضور آن در آیفون‌ها نبودند، اضافه شدن نور زمینه به لوگوی پشتی آیفون‌ها است. اگرچه اپل هیچوقت به این خواسته طرفداران توجهی نکرده اما اخیراً برخی سازندگان نظیر موتورولا، ایسوس، شیائومی و... این ویژگی‌ را به برخی از محصولات رده‌بالای خود اضافه کرده‌اند.

 استفاده از لوگوی رنگی علاوه بر افزودن به زیبایی دستگاه می‌تواند نجوه تعامل دستگاه هنگام دریافت تماس یا اعلان‌ها را نیز دستخوش تغییر کند. همانطور که می‌دانید اپل این روزها تمام تمرکز خود را روی پاسخگویی به نیازهای کاربران و آنچه که از آیفون انتظار دارند، قرارداده است.

از نمونه‌های بارز این امر می‌توان به استفاده از ترکیب دوربین جدید مجهز به لنز آلترا واید و افزودن «حالت شب» به حالت‌های عکاسی آیفون‌های جدید اشاره کرد. اپل همچنین بخش باتری و شارژدهی آیفون‌های جدید را با ارتقا محسوسی همراه کرده است.

به گزارش Appleinsider، اپل طی پتنت جدیدی که در دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری آمریکا به ثبت رسانده، طرحی مفهومی از لوگویی درخشان که امکان چشمک زدن یا تغییر نور به هنگام دریافت اعلان‌ها دارد را به ارائه کرده است.

توضیحات این پتنت به لوگو یا المان‌های ظاهری دیگری اشاره می‌کنند که امکان انتشار نور برای جلب توجه کاربر و اعلام اعلان‌ها را دارند. تنها مشکلی که با این ایده وجود دارد، استفاده محدود آن است. در واقع چنین ایده‌ای تنها زمانی کاربردی است که دستگاه از قسمت نمایشگر خود روی سطوح قرار گرفته باشد.

براساس این پتنت، اعلان‌های متفاوت می‌توانند از طریق رنگ‌های متفاوت به نمایش در بیایند. به عنوان مثال لوگوی دستگاه می‌تواند با دریافت ایمیل به رنگ قرمز دربیاید درحالی که دریافت پیام از iMessage و دریافت پیامک لوگوی دستگاه را آبی یا سبز خواهند کرد.

apple-patent.jpg

صحبت از لوگوی پشتی آیفون‌ها شد؛ بد نیست بدانید لوگوی پشتی آیفون‌های جدید به علت تطبیق با ماژول دوربین مربعی شکل، کمی به پایین جا‌به‌جا شده است. این پتنت 18 سپتامبر 2018 به توسط اپل به ثبت رسیده است.



منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار