کد خبر: ۲۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - 2019 September 28

فواره دوبی

این فواره که در نزدیکی برج خلیفه واقع‌شده است، بزرگ‌ترین فواره موزیکال در جهان است و هرروز از ساعت 6 تا 12 شب روشن می‌شود، ارتفاع آب پرتابی در این آب‌نما به 200 متر می‌رسد و می‌توان آن را از فاصله بسیار دور نیز مشاهده کرد هزینه ساخت این فواره در حدود 218 میلیون دلار بوده است و از سال 2009 و هم‌زمان با افتتاح دوبی مال آغاز به کار کرده است.

دوبی مال

این مرکز خرید  با قیمت تور دبی یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌ها در دنیا است در این مجموعه امکانات تفریحی بسیار زیادی مانند زمین یخی، آکواریوم، سینما، شهربازی و رستوران‌های مختلف اشاره کرد.. در سال 2010 این مرکز خرید به‌عنوان بهترین مرکز خرید جهان توسط گرزیا استایل نامیده شد. می‌تواند از فروشگاه‌های نمانام‌های معروف دنیا مانند ورساچه، گوچی، لویی ویتون و بسیاری دیگر در این فروشگاه دیدار و خرید کنید. این مجموعه بخشی از پروژه 20 میلیاردی برج خلیفه است.

برج خلیفه

به گزارش سفر باتو ، این برج با ارتفاع 828 متری‌اش بلندترین برج دنیا است. طراحی این برج با الهام از معماری اسلامی و توسط 3 شرکت مختلف آمریکایی انجام‌شده است. در این برج یک هتل، چهار استخر، یک کتابخانه وجود دارد. هتل آرمانی در این برج در طبقات اولیه واقع‌شده که طراحی جورجیو آرمانی طراح لباس معروف ایتالیایی است. نمای این برج تماماً از شیشه است و 24348 قطعه شیشه در آن استفاده‌شده که تمیز کردن آن تا سه ماه به طول می‌انجامد.

دلفین بی

در آتلانتیس پالم بزرگ‌ترین مرکز نمایش دلفین‌های اهلی‌شده قرار دارد که توریست‌های زیادی را برای دیدن نمایش‌هایی که توسط دلفین‌های انجام می‌شود زا به خود جذب می‌کند، می‌توانید در این مجموعه به همراه یک مربی به نزدیکی دلفین‌ها بروید و آنها را نوازش کنید و کنارشان شنا کنید در کنار این مجموعه پارک آبی آتلانتیس نیز وجود دارد که می‌توانید به آنجا نیز بروید.

پارک آبی آکواونچر (آتلانتیس)

این پارک آبی یکی از معروف‌ترین‌ها در جهان است سرگرمی هم راه با هیجان را می‌توانید در این مکان تجربه کنید. سرسره‌های بسیار هیجان‌انگیزی در این پارک وجود دارد و مساحت آن در حدود 140 هکتار است. در کنار وسایل بازی می‌توانید به سرزمین شیرهای دریای دلفین‌ها و آکواریوم هم سر بزنید و یا به غواصی بپردازید. اگر مهمان هتل آتلانتیس باشید برای رفتن به این پارک آبی می‌توانید از تخفیف مهمان استفاده کنید.

جزیره پالم جمیرا

جزایر پالم جزایری مصنوعی هستند که از شگفتی‌های دوبی محسوب می‌شوند این جزایر با پر کردن سطح دریا ایجاد شده‌اند و یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌ها در نوع خود است و بزرگ‌ترین جزیره مصنوعی دنیا به‌حساب می‌آید و می‌توان از آسمان تصویر نخل شکل این جزیره را با هواپیما مشاهده کرد که یکی از جلوه‌های زیبای دوبی است. در اینجا هتل‌های لوکس و تفرجگاه‌های متعدد ساحلی وجود دارد. یکی از زیباترین مسجدهای دوبی هم در این مکان واقع‌شده که مسجد جمیرا نام دارد.

پیست اسکی دوبی

این پیست اسکی سرپوشیده دارای مساحت 22500 متری است و پیست‌های مختلفی دارد که یکی از آنها به طول 400 متر است در این پیست می‌توانید به اسکی سواری و همچنین اسنوبرد سواری بپردازید. دمای هوا در این مکان بین 1 تا 2 درجه سانتی‌گراد تنظیم‌شده است و باید با لباس زمستانی و تجهیزات اسکی وارد آن شوید که می‌توانید آنها را از همین مجموعه اجاره کنید. این مجموعه شامل یک پارک برفی نیست می‌شود که دارای مساحت 3 هکتاری و دارای یک غار برفی است. همچنین این مجموعه شامل رستوران و کافه نیز می‌شود.

موزه دوبی

در یکی از قدیمی‌ترین ساختمان‌های دوبی که در گذشته استفاده‌های مختلفی مانند مقر حکومت و انبار مهمات و همین‌طور محل استقرار امیر را داشته است موزه دوبی وجود دارد. این ساختمان زیبا به شکل سنتی با استفاده از ترکیب مرجان، صدف و آهک ساخته‌شده است و داخل آن از وسایل قدیمی سنتی که محلی‌های آنجا در گذشته به کار می‌بردند می‌توانید دیدن فرمایید. وسایلی مانند شمشیر و نیزه یا آلات موسیقی مختلف. همین‌طور در این موزه می‌توانید نقشه‌های قدیمی و عکس‌های مختلفی از دوبی مشاهده کنید. تور وان  سفر باتو را نیز در سایت ببینید

برج العرب

این برج با ارتفاع 321 متر یکی از هتل‌های بسیار بلند در دنیا است و منظره‌ای رو به خلیج‌فارس دارد و یکی از گران‌ترین هتل‌ها در جهان است در نزدیکی این برج ساحل زیبایی وجود دارد با امکانات کامل که می‌توانید در آن به آبتنی و آفتاب گرفتن بپردازید که شامل ماسه و آفتاب بسیار عالی می‌شود. همچنین در این برج رستوران لوکس المنتهی وجود دارد که یکی از رستوران‌های عالی در دنیا است.

مارینا

برای تماشای زیبایی‌های دوبی یکی از بهترین کارها قایق‌سواری در رود مارینا است در این سواری می‌توانید در عین دیدن برج‌های زیبا و نمای شگفت‌انگیز شهر از نسیم و هوای تازه نیز بهره ببرید، برای تجربه مارینا می‌توانید به تورهای قایق‌سواری ملحق شوید و بهترین زمان برای این تجربه در زمان غروب آفتاب است.

پارک کریک

این پارک که به شهر کودک نیز معروف است دارای باغ بزرگ و مسیرهای مناسب پیاده‌روی است، برای بازی بچه‌ها، شهر بچه‌ها و سرزمین عجایب در مجاورت آن وجود دارد. می‌توانید در اسکله پارک به ماهیگیری بپردازید و همان‌جا با استفاده از باربکیوهایی که در پارک واقع‌شده ماهی خود را طبخ کنید. در این پارک می‌توانید از مغازه‌های مختلف نوشیدنی و غذا تهیه کنید. پارک شامل آمفی‌تئاتر نیز می‌شود که کنسرت‌های مختلف در آنجا برگزار می‌گردد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار