کد خبر: ۲۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۳ - ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - 2019 September 25
فراری 488 یکی از محبوب ترین خودروهای اسپرت ایتالیایی است که از سال 2015 تولید می شود.
به گزارش آی تابناک : فراری 488 یکی از محبوب ترین خودروهای اسپرت ایتالیایی است که از سال 2015 تولید می شود. این اتومبیل زیبا در واقع جایگزین مدل 458 محسوب شده و توانسته به واسطه عملکرد فنی بسیار خوب نظر مثبت اکثر کارشناسان و نشریات را به خود جلب کند.

ferrari-488-gtb (5)

نیروبخش فراری 488 همان موتور معروف 3.9 لیتری V8 و توئین توربوی مارانلویی ها است. این موتور پیشرفته که تاکنون جوایز متعددی را کسب کرده، توانایی تولید 670 اسب بخار قدرت و 760 نیوتن متر گشتاور را دارد. به لطف این موتور قدرتمند و گیربکس هفت سرعته دو کلاچه، فراری 488 قادر است در عرض 3 ثانیه شتاب صفر تا صد را محقق نموده و در مسیر مستقیم به نهایت سرعت 330 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

ferrari-488-gtb (1)

مارانلویی ها تاکنون نسخه های متفاوتی از 488 را توسعه داده اند. مثل دیگر محصولات فراری، این خودرو نیز لذت رانندگی بالایی ارایه کرده و به همین دلیل طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارد.

بد نیست اشاره کنیم 488 از سوی نشریه معتبر موتور ترند به عنوان "بهترین اتومبیل راننده" سال 2017 انتخاب شده است. این خودروی هیجان انگیز امسال با مدل F8 Tributo جایگزین شد.

ferrari-488-gtb (2)

دکتر علی بخردی یک کلکسیونر اتومبیل ایرانی ساکن آمریکاست که به تازگی انتشار مجموعه از ویدیوهای بررسی خودرو را آغاز کرده است. دیجیاتو نیز با هماهنگی ایشان به انتشار این ویدیوها می پردازد. دکتر بخردی اخیرا به سراغ فراری 488 رفته و این کوپه ایتالیایی را در چند قسمت بررسی کرده است.

چنانچه دوست دارید بیشتر و بهتر با این اتومبیل پرطرفدار آشنا شوید، دعوت می کنیم در دومین قسمت از سری مطالب "ماشین بازی" ویدیوهای زیر را که در ایالات متحده تهیه شده، مشاهده فرمایید.





منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار