تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - 2016 March 28
شرکت مخابراتی آمریکایی ورایزن مورد تهاجم هکرها قرار گرفت. هکرها در این حمله موفق شدند تا اطلاعات 1.5 میلیون مشتری را به سرقت ببرند.
شرکت ورایزن سولوشن (Verizon Enterprise Solutions)، یکی از شرکت‌های وابسته به شرکت مخابراتی آمریکایی ورایزن، مورد تهاجم هکرها قرار گرفت و اطلاعات 1.5 میلیون مشتری آن به سرقت رفت. شرکت ورایزن سولوشن، ارائه دهنده خدمات مختلف مخابراتی به مشاغل و صنایع و بخش‌های مختلف دولتی است. خدمات ارائه شده توسط این شرکت، شامل میزبانی خدمات ابری و امنیت آنلاین است.

بلافاصله بعد از انجام این سرقت، هکرها اعلام کردند که دیتابیس به سرقت رفته را برای فروش در یک شبکه اینترنتی زیرزمینی قرار داده‌ و مبلغ 100 هزار دلار را برای آن تعیین کرده‌اند. البته مسئولین شرکت ورایزن دراین‌باره اعلام کردند که فعلاً در حال انجام تحقیقات مقدماتی هستند و مطالبی نظیر تعداد دقیق اطلاعات سرقت شده یا شیوه انجام حمله بعد از انجام تحقیقات اعلام می‌شود.

چند ماه پیش نیز این شرکت هدف تهاجم هکرها قرار گرفت و بخشی از اطلاعات آن به سرقت رفت. مسئولین شرکت تنها به مشتریان خود اطمینان داده‌اند که نگران اطلاعات به سرقت رفته نباشند و شرکت به زودی این مشکل را برطرف خواهد کرد.

منبع: سایبربان
منبع: iTabnak
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار