کد خبر: ۲۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - 2019 September 24
در این قسمت از زوم‌کست با سبحان فروغی، مدیرعامل تپسل گفتگویی داشتیم و به بررسی دنیای دیجیتال مارکتینگ و همکاری با کافه بازار در زمینه تبلیغات در جست‌وجو پرداختیم.
به گزارش آی تابناک : تپسل، یک شبکه‌ی هوشمند تبلیغات دیجیتال است که سال ۹۴ کار خود را با ارائه‌ی سرویس تبلیغات ویدئویی درون‌برنامه‌ای، برای اولین‌بار در ایران شروع کرد و بعدها دامنه‌ی خدمات خود را به طیف وسیعی از راهکارهای تبلیغات دیجیتال گسترش داد. در حال حاضر تپسل با در اختیار داشتن میلیون‌ها کاربر فعال و طیف گسترده‌ای از رسانه‌های دیجیتال، اعتماد بسیاری از برندهای ایرانی و بین‌المللی را به خود جلب کرده است.

اخیرا این آژانس دیجیتال مارکتینگ توانسته است به‌عنوان آژانس انحصاری تبلیغات سرچ ادز کافه بازار، شاخه‌ای جدید را به فعالیت‌های مجموعه اضافه کند. مدیا اد دیگر پلتفرم این مجموعه، تبلیغات در وب‌سایت‌ها را به عهده دارد، تگرو پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ در شبکه‌های اجتماعی است. به همین مناسبت فرصت را غنیمت شمرده و با آقای سبحان فروغی، مدیرعامل تپسل گفتگویی انجام دادیم. در ادامه همراه زومیت باشید:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب

آیا شما از سرویس‌های تپسل استفاده کرده‌اید؟



منبع : زومیت

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار