کد خبر: ۲۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 19
مدتی قبل در خبری به اطلاع شما رساندیم که اکنون دیگر Nokia WiFi به عنوان بخشی از شرکت نوکیا محسوب می شود و این بخش قصد دارد فعالیت خود را گسترش دهد. فنلاندی ها تا کنون دو نسخه از روتر نوکیا وای فای را با نام های Beacon 3 و Beacon 1 به بازار معرفی کرده اند. اکنون ما قصد داریم نگاهی به Beacon 3 داشته باشیم و آن را جعبه گشایی کنیم.
به گزارش آی تابناک : مدتی قبل در خبری به اطلاع شما رساندیم که اکنون دیگر Nokia WiFi به عنوان بخشی از شرکت نوکیا محسوب می شود و این بخش قصد دارد فعالیت خود را گسترش دهد. فنلاندی ها تا کنون دو نسخه از روتر نوکیا وای فای را با نام های Beacon 3 و Beacon 1 به بازار معرفی کرده اند. اکنون ما قصد داریم نگاهی به Beacon 3 داشته باشیم و آن را جعبه گشایی کنیم.

تجربه شبکه وای فای پایدار و قدرتمند با نوکیا Beacon 3

نوکیا Beacon 3 در واقع یک راهکار ساده برای فراهم آوردن یک شبکه وای فای کارآمد است. اگر شما با روتر ارائه دهنده اینترنت خود مشکل دارید، Beacon 3 می تواند یک راه حل عالی برای یک داشتن یک شبکه WiFi پایدار و بدون هیچ گونه قطعی و تداخل باشد. یک عدد Beacon برای پوشش دادن ۱۸۵ متر مربع فضا کافی است، اما در حال حاضر ما سه عدد از این دستگاه را برای آزمایش در اختیار داریم، که در نتیجه می توانیم قابلیت ادغام و تقویت که Beacon از آن پشتیبانی می کند را نیز بررسی کنیم.

حال بهتر است از جعبه گشایی این محصول آغاز کنیم. در جعبه ارسال شده از طرف نوکیا برای وب سایت NokiaMob، سه Beacon وجود دارد، اما به نظر می رسد جعبه تجاری برای این سه Beacon در بازار تا حدودی متفاوت باشد. البته شما مجبور نیستید که سه عدد از این دستگاه را خریداری کنید، چرا که یکی از آن ها نیز برای خانه های کوچکتر یا دارای دیوارهای کمتر کاملا کافی است. در جعبه، Beacon ها به همراه یک آداپتور نسبتا بزرگ و یک کابل Ethernet (RJ45) قرار گرفته است.

ما وقتی اولین رندرهای تبلیغاتی Beacon 3 را مشاهده کردیم، تصور کردیم که باید منتظر یک وسیله بزرگ باشیم، اما این دستگاه با ابعاد ۱۶۰ در ۹۴ در ۹۴ میلی متری خود بسیار ظریف است. این دستگاه دارای WiFi AC3000 بوده که می تواند از سرعت پهنای باند بی سیم ۳۰۰۰ مگابیت در ثانیه پشتیبانی کند. این دستگاه همچنین از WLAN با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز به صورت ۳X3 و ۵ گیگاهرتز به صورت ۴X4 پشتیبانی می کند. در پشت Beacon 3، یک پورت WAN برای اتصال کابل اینترنت و همچنین سه پورت LAN در صورت نیاز به اتصال اضافی در نظر گرفته شده است.

Beacon را می توان به راحتی از طریق اپلیکیشن Nokia WiFi که در فروشگاه گوگل پلی و اپ استور اپل وجود دارد، راه اندازی کرد. تنظیمات اولیه کمی Beacon ممکن است کمی طول بکشد، زیرا به روزرسانی جدید بر روی آن نصب می گردد. با این حال تمام مراحل تنها در ۵ دقیقه انجام گرفت.

به طور کلی سادگی فرآیند راه اندازی این دستگاه ما را شگفت زده کرد. برنامه شما را به صورت گام به گام هدایت می کند، بنابراین می توانید Beacon خود را به آسانی فعال و اجرا کنید. حتی ثبت نام حساب Nokia WiFi نیز سریع و ساده است.البته لازم است فنلاندی ها مشکل لوگوی نوکیا در اپلیکیشن را رفع کنند.

جعبه گشایی و تجربه کار با روتر وای فای نوکیا Beacon 3 20

پس از اتصال همه چیز، ما شبکه خود را آزمایش کرده و در نهایت به سرعت کامل آن دست یافتیم. البته این آزمایش با یک Beacon انجام شد.

نظر شما در مورد نوکیا Beacon 3 چیست؟


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار