کد خبر: ۲۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 18
رویداد سخت‌افزاری مایکروسافت که قرار است در تاریخ 2 اکتبر برگزار شود، محل رونمایی از دستگاه‌های جدید خانواده سرفیس خواهد بود. هر چه که به زمان برگزاری این رویداد نزدیک‌تر می‌شویم،
به گزارش آی تابناک : رویداد سخت‌افزاری مایکروسافت که قرار است در تاریخ 2 اکتبر برگزار شود، محل رونمایی از دستگاه‌های جدید خانواده سرفیس خواهد بود. هر چه که به زمان برگزاری این رویداد نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار و  حواشی پیرامون آن بیش‌تر و بیش‌تر می‌شوند. حال بر اساس طبق ادعای برخی خرده فروشی‌های اروپایی نسخه 15 اینچی سرفیس لپ‌تاپ 3 به پردازنده AMD مجهز خواهد بود. در ادامه با وینفون همراه باشید.

مایکروسافت طبق سنت هر ساله‌ی خود، امسال نیز رویداد معرفی از سرفیس‌های جدید را در تاریخ 2 اکتبر برگزار خواهد کرد. در این کنفرانس که یکی از مهم‌ترین کنفرانس‌های تاریخ مایکروسافت نام گرفته است، احتمالا شاهد رونمایی از دستگاه تاشو مایکروسافت یا همان سنتورس (Centaurus) خواهیم بود. با این حال شایعات از حضور نسخه 15 اینچی سرفیس لپ‌تاپ 3 نیز خبر می‌دهند.

اگرچه این شایعات به طور رسمی تایید نشده‌اند، اما به نظر می‌رسد به جای پردازنده‌های اینتل شاهد استفاده از پردازنده‌های ای‌ام‌دی در نسخه 15 اینچی سرفیس لپ‌تاپ 3 خواهیم بود. نسخه 13 اینچی اما استفاده از پردازنده‌های اینتل را حفظ خواهد کرد. اگر مایکروسافت از پردازنده‌های ای‌ام‌دی در سرفیس لپ‌تاپ 3 استفاده کند، این دستگاه به اولین دستگاه مایکروسافت که به پردازنده‌ها ای‌ام‌دی مجهز شده است، بدل می‌شود.

خرده‌فروشان اروپایی هیچ جزئیاتی از پردازنده‌های مورد استفاده در سرفیس لپ‌تاپ 15 اینچی را مشخص نکرده‌اند. با این حال وب سایت WinFutre، استفاده از مدل‌های Ryzen 5 3550H یا Ryzen 7 3750H را حدس می‌زند.

به هر حال همه چیز طی رویداد سخت‌افزاری مایکروسافت مشخص خواهد شد؛ این رویداد در تاریخ 2 اکتبر مصادف با 10 مهرماه در شهر نیویورک برگزار می‌شود. برای کسب تمامی اخبار و شایعات پیرامون این رویداد می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

نظر شما چیست؟ آیا تصمیم مایکروسافت در استفاده از پردازنده‌های ای‌ام‌دی به جای اینتل در نسخه 15 اینچی سرفیس لپ‌تاپ 3 را عاقلانه می‌بینید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار