کد خبر: ۲۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۷ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 16
طبق جدیدترین اخبار بازی‌ها، چندی پیش سازندگان بازی A Plague Tale: Innocence یک نسخه‌ی رایگان و آزمایشی از این عنوان منتشر کردند تا کاربران بتوانند اولین مرحله‌ی آن را تجربه کنند.
به گزارش آی تابناک : حتما باید بدانید که بازی داستان محور A Plague Tale: Innocence در ماه می سال جاری مصادف با تیر ماه، توسط استودیو Asobo منتشر شد و توانست نقدها و نمرات متوسط رو به مثبتی از منتقدان دریافت نماید و البته تا حالا، به‌روزرسانی‌های مختلفی برای آن عرضه گردیده و میزان مشکلات آن تا حد زیادی کاهش یافته است. اتفاقات این بازی در قرن چهاردهم و در کشور فرانسه جریان دارد، جایی که بیماری طاعون همه جا را گرفته و یک خواهر و برادر باید جان خود را نجات دهند. در این راه، با دشمنان زیادی مواجه خواهند شد که یکی از ارکان اصلی بازی یعنی بخش مخفی کاری نیز وارد بازی می‌شود. البته که در زمان عرضه، منتقدان به خسته کننده بودن مبارزات و بخش مخفی کاری بازی اعتراض داشتند. از سویی دیگر بازی در بخش روایت داستانی و خلق یک دنیای بیمار بسیار موفق عمل کرده و می‌تواند کاربران را به خوبی با خود درگیر سازد.

حال تیم سازنده‌ی بازی یک نسخه‌ی دموی رایگان از عنوان A Plague Tale: Innocence منتشر کرده تا علاقه مندان به این عنوان که هنوز برای خریداری آن به کیفیت بازی مذکور شک دارند، بتوانند اولین مرحله را تجربه کرده و در صورت رضایت، نسخه‌ی کامل را خریداری کنند. نا گفته نماند که تمامی پیشرفت‌ها در اولین مرحله‌ی بازی به نسخه‌ی کامل منتقل خواهد شد. این نسخه‌ی دمو برای هر سه پلتفرم رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد و کاربران می‌توانند به فروشگاه پلتفرم مربوطه مراجعه کرده و دمو را دریافت کنند. نکته قابل توجه این است که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی در استیم با تخفیف بسیار خوبی عرضه شده و شاید الان بهترین زمان برای خریداری بازی باشد.

از جدیدترین اخبار این اثر می‌توان به انتشار حالت Photo Mode اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا در هر لحظه و هر مکان، عکس‌های مختلفی را با استفاده از فیلترها و تنظیمات گسترده به ثبت برسانند.

بازی A Plague Tale: Innocence در حال حاضر برای ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 در دسترس است.



منبع : وینفون

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار